BF mars 2017
Någon som är kvar i tråden och skriver eller kommer alla va på fb?.. Har inte facebook nämligen..
Du kan skriva till mig här i pm om du vill också, vi har väl bf nästan samtidigt? 17 mars har jag.
Någon som är kvar i tråden och skriver eller kommer alla va på fb?.. Har inte facebook nämligen..
Är bara i v 4+4 än så länge, inte så mycket symptom. Hade ömma bröst några dagar runt bim men det har försvunnit. Lite lite molvärk ibland och halsbränna annars könner jag inget.
Hur känner ni er? Vilken vecka? :)
Är i 4+3 idag å känner precis som du, ibland ömmar det till i brösten å det kommer små enstaka menssmärt-kramper... Jag tycker denna tiden är hemsk... Kan inte berätta för någon, är konstant orolig att det ska gå fel. Det är det enda som finns i skallen!
Har fått tid för vul om lite mindre än 4 veckor, är då i v 9, eeeevigheter dit ju!!!
Har som förra gången ihållande huvudvärk och lite stickningar/molvärk, men annars inget. Är i vecka 4+0 så är ju väldigt tidigt än :)
Jag är också kvar här, håller mig från fb ett tag iallafall. Också bf 17 mars. Känner inte heller mycket, ibland typ lite småillamående på morgonen innan jag äter och nån sur uppstötning då och då men det är också allt.
Corran: i min förra grav gjorde jag vul två gånger hos privat gyn, kostar som ett vanligt besök 350 kr, fick det andra gratis eftersom det går på högkostnadsskydd. Kan du inte testa ringa nåt sånt, vanlig privat gynmottagning? Själv ska jag få vul i v 9 på specmvc men det är en lång väntan.. Tidigare går inte eftersom vi ska resa bort.
Jag har bf 16/3, (4+5 idag). Har lite molvärk som kommer och går, annars är det rätt lugnt på symptomfronten. Ja, trött såklart!
Corran: 18 mars har jag. Men har gått över med de andra så lägger nog på två veckor och ställer in mig på första april ;) värdelöst att rikta in sig på att bebisen ska komma och så får man vänta och vänta. Jag är nog helt enkelt en sådan som bär på barnet längre.
Jag har fortfarande lite halvömma bröst, känns eg bara när jag trycker på dem. En sak som jag känner mig lite förvirrad över, jag mådde lite illa till och från ÄL+8-10. Men sen gick det över och nu känner jag typ inget... känner mig lite känslig om livmodern, om jag går kissnödig tex så blir det ömt.
Någon här som funderar på att göra NIPT?
Ni som ska göra privat VUL, när planerar ni att göra det isf? Funderar också på det så att man vet att det är som det ska.
Fick ännu svagare på cb idag så känns rätt kört :(
Fick ännu svagare på cb idag så känns rätt kört :(
Idag är jag på bim+4
Om du menar den på Facebook så är jag med i den och skrev till admin så nu ska den vara hemlig :)
Hej hej! Vad har ni andra för symtom? Jag är i vecka 5+4 , och symtomen är som bortblåsta? Att ha haft illamående och ont i brösten, och extrem trötthet, till inget alls? Man blir ju lite orolig!
Sambo firar pluslyckan med att åka till brädgården och köpa virke, nu ska här byggas vagga .... Haha
När vi kom hem fick han lite ångest och tyckte det va lite förhastat, vi har ju inte passerat bim ännu! Å till saken hör att han aldrig någonsin gör nåt förhastat, det är jag som gör... Haha
När vi kom ut från bejer så kommer svärfar åkandes... Men va är oddsen för det? Haha klart han undra va vi skulle bygga, sambon svara - ehh en liten grej bara... Hahaha
Var bara tvungen att dela med mig :)
Heeeej alla nyplussingar!! ????
Jag pulssade 15 juni och åkte iväg på semester då en vecka, för att komma tillbaka.. Har en dotter sedan innan. Kan knappt fatta att det är sant! ????
Idag är jag 5+5 ?? och har BF 21 mars. Någon mer som bor i sthlmsområdet, Hägersten? ????
// Elizat