BF mars 2017
Hej hej!
Hänger gärna med i denna gruppen också. Är i vecka 5 (4+6) och har bf 16Mars om allt går som det ska :) Har en son på 5år sedan innan, och bor i Skåne :)
Vill även säga grattis till er alla :)
Kram Nathalie
Hej hej!
Hänger gärna med i denna gruppen också. Är i vecka 5 (4+6) och har bf 16Mars om allt går som det ska :) Har en son på 5år sedan innan, och bor i Skåne :)
Vill även säga grattis till er alla :)
Kram Nathalie
Hej! Hoppar in här. E dock lite konfundersam. Fått tre plus med cb(inte så starkt som vanliga strecket men klart synbart inom en min). Hade bim i måndags el tisdags. Plussen har inte direkt blivit starkare (tog ett nytt idag). Testade med RFSU idag oxå o där var det tvärBLANKT! E det nån som kan lugna mina nerver? ????
Hej! Hoppar in här. E dock lite konfundersam. Fått tre plus med cb(inte så starkt som vanliga strecket men klart synbart inom en min). Hade bim i måndags el tisdags. Plussen har inte direkt blivit starkare (tog ett nytt idag). Testade med RFSU idag oxå o där var det tvärBLANKT! E det nån som kan lugna mina nerver? ????
Ah fick du svagt m cb oxå innan?
Tack snälla för svaret! Du rädda min kväll! Trevlig helg tillbaka!
Fick ännu svagare på cb idag så känns rätt kört :(
Var bor ni alla någonstans, och hur gamla är ni?:)
KRAM
Hej hej! Vad har ni andra för symtom? Jag är i vecka 5+4 , och symtomen är som bortblåsta? Att ha haft illamående och ont i brösten, och extrem trötthet, till inget alls? Man blir ju lite orolig!