Inlägg från: Gullan8212 |Visa alla inlägg
  • Gullan8212

BF mars 2017

Hej hej!

Plussade igår, vi är lite chockade båda två :)

Enligt uträkning här är jag i vecka 4, så det är väldigt tidigt..

• Gullan8212

Jag och min sambo är 34, vårt första gemensamma. Jag har tvillingar på 6 år sen innan, han har inga. :) Detta var inte direkt planerat och det är mycket som rör sig i hans huvud just nu.. Lugnare för mig.

• Gullan8212
    finder skrev 2016-07-17 21:00:03 följande:

Ni som har tvillingar sen tidigare, vad hade ni för symptom? 4+2 här och är dödstrött redan och fått halsbränna och börja må små illa på em.. Känns för tidigt för detta och kom vid v6-7 med de andra två

Inge alls, typ. :) Lite illamående bara, men fick inte ordentligt mage förrän runt vecka 20 kanske.
  • Gullan8212
    Euphoria85 skrev 2016-07-17 23:38:25 följande:
    Mådde som vanligt när jag var gravid med killarna.

Denna gången mår jag som jag är bakis dygnet runt.

Så tar det som ett tecken på att det är en bebis i magen för min del
    Visst är dina killar födda 2010? Du var med i en mars-grupp för tvillingar här på FL? Vi måste varit med i samma! Jag känner igen bilden på dina killar, tror jag följde din blogg ett tag också! :)
  • Gullan8212
    Euphoria85 skrev 2016-07-18 12:00:37 följande:
    De var beräknade att komma 2010 så det kan stämma att jag var med där, fast de hade Bf i Januari.

De kom dock redan o nov 09
    Ah, ok. Kan ha varit att jag gick med i januarigruppen för mina killar kom i januari, 8 veckor för tidigt :)
  • Gullan8212

Jag verkar ha dragit på mig hormonell huvudvärk.. Tredje dagen nu. Får hoppas det inte blir migrän av det!

• Gullan8212

Är än så länge i typ 4 +2 och känner ingenting. Svag huvudvärk sen tre dagar tillbaks bara.. Och lite uppsvälld över magen. Syns inte men det känns. Mina symtom har inte kommit förrän vecka 7-8 innan.
    Har ni berättat för folk i närheten än om att ni är gravida?

• Gullan8212

Har inte heller berättat. Eller jo, en kompis vet. Problemet är att vi ska åka iväg en vecka med svärföräldrarna i slutet av nästa vecka. Dom kommer ana direkt då jag inte kommer kunna dricka vin. Kommer vara precis innan vecka 7.. Förra graviditeten fick familjen veta i vecka 8 och det gick ju bra. :) Jag känner att så länge bara familjen vet så är det "ok" även om det skulle hända något.. Men vill inte börja sprida det mer än så.

Svar på tråden BF mars 2017