BF mars 2017
Hej hej!
Plussade igår, vi är lite chockade båda två :)
Enligt uträkning här är jag i vecka 4, så det är väldigt tidigt..
Hej hej!
Plussade igår, vi är lite chockade båda två :)
Enligt uträkning här är jag i vecka 4, så det är väldigt tidigt..
Jag och min sambo är 34, vårt första gemensamma. Jag har tvillingar på 6 år sen innan, han har inga. :) Detta var inte direkt planerat och det är mycket som rör sig i hans huvud just nu.. Lugnare för mig.
Vem ska man kontakta för den slutna gruppen?
Ni som har tvillingar sen tidigare, vad hade ni för symptom? 4+2 här och är dödstrött redan och fått halsbränna och börja må små illa på em.. Känns för tidigt för detta och kom vid v6-7 med de andra två
Jag verkar ha dragit på mig hormonell huvudvärk.. Tredje dagen nu. Får hoppas det inte blir migrän av det!
Är än så länge i typ 4 +2 och känner ingenting. Svag huvudvärk sen tre dagar tillbaks bara.. Och lite uppsvälld över magen. Syns inte men det känns. Mina symtom har inte kommit förrän vecka 7-8 innan.
Har ni berättat för folk i närheten än om att ni är gravida?
Har inte heller berättat. Eller jo, en kompis vet. Problemet är att vi ska åka iväg en vecka med svärföräldrarna i slutet av nästa vecka. Dom kommer ana direkt då jag inte kommer kunna dricka vin. Kommer vara precis innan vecka 7.. Förra graviditeten fick familjen veta i vecka 8 och det gick ju bra. :) Jag känner att så länge bara familjen vet så är det "ok" även om det skulle hända något.. Men vill inte börja sprida det mer än så.