Inlägg från: Nillabfmars |Visa alla inlägg
  • Nillabfmars

BF mars 2017

Jag pulsade idag! Mensen var tre dagar försenad. Tagit två test innan dess som var negativa men nånstans så kände jag ändå att jag skulle ta en tredje! Om allt nu går som det ska så blir detta första barnet. Det är egentligen inte planerat, jag och sambon har inte försökt. Men pratat öppet om att båda vill ha barn =) Som nån annan har skrivit så känns det så overkligt!

Är ju bara v 4+2 så allt kan ju hända ... men tänker ändå positivt!

• Nillabfmars
    trudelutt skrev 2016-07-11 14:53:49 följande:

Hej alla marsmammor. Jag är överlycklig och livrädd om vartannat. Efter tre st positiva test vågar jag nu tro på det! BF 15 mars. Är nu i v 4+4. Vill bara att tiden ska rusa fram till v 12.

och jag vill hemskt gärna komma med i gruppen på facebook.

Är det någon mer här som bor i södra delen av sthlm? Skärholmen/Bredäng/sätra? 

Jag bor Söder om Söder men kommer flytta ca 50 mil söder ut under hösten/vintern =)
  • Nillabfmars
    GrukanGrace skrev 2016-07-17 00:05:20 följande:

Hej

En liten fråga om fb gruppen. Det finns en med br mars 2017 den är sluten men inte hemlig dvs alla kan se medlemmarna men inte inläggen.

Jag vill ogärna att man kan se gruppen och vem som är med. Är det jag som hittat en annan grupp eller är det "vår".

Kram

V5 nu (4+4)

Jag är med i en helt sluten grupp på fb som bara kan ses av medlemmar! Den heter mars 2017. Står i ett inlägg längre bak vem man ska kontakta för att jli medlem =)
Svar på tråden BF mars 2017