Inlägg från: Galenlängtan |Visa alla inlägg
  • Galenlängtan

BF mars 2017

Hej! Vi är i v 6. Hade ett missfall för ett år sedan så känner mig nervös denna gång och tycker tiden går snigelsakta. Bf 15 mars

Grattis till alla plus! Känns skönt att ha några att prata med när frågorna är många och tiden går långsamt. :)

• Galenlängtan
    marijacd skrev 2016-07-18 18:12:46 följande:
    Du kan pröva och söka på gravid med bf mars 2017 eller kontakta Sofi hirvelä :)
    Det går inte att söka på gruppen då den nu är hemlig men det går finfint att gå via Sofi till gruppen :)
  • Galenlängtan
    Gullan8212 skrev 2016-07-19 13:27:00 följande:

Är än så länge i typ 4 +2 och känner ingenting. Svag huvudvärk sen tre dagar tillbaks bara.. Och lite uppsvälld över magen. Syns inte men det känns. Mina symtom har inte kommit förrän vecka 7-8 innan.
    Har ni berättat för folk i närheten än om att ni är gravida?

Jag har bara berättat för min dotter. Har massa symtom och hon är vuxen och bor hemma så hon skulle märka rätt snabbt ändå. Hon hade redan börja misstänka.
  • Galenlängtan
    Kynisen skrev 2016-07-20 14:53:39 följande:

Sambo firar pluslyckan med att åka till brädgården och köpa virke, nu ska här byggas vagga .... Haha

När vi kom hem fick han lite ångest och tyckte det va lite förhastat, vi har ju inte passerat bim ännu! Å till saken hör att han aldrig någonsin gör nåt förhastat, det är jag som gör... Haha

När vi kom ut från bejer så kommer svärfar åkandes... Men va är oddsen för det? Haha klart han undra va vi skulle bygga, sambon svara - ehh en liten grej bara... Hahaha

Var bara tvungen att dela med mig :)

Så fint <3
Svar på tråden BF mars 2017