Inlägg från: Anonym (En liten stund till iaf...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En liten stund till iaf...)

BF mars 2017

DevilsDaughter skrev 2016-07-27 10:08:18 följande:

cecilia: Lycka till! Skönt du fick tid!

Idag fick jag besked om tid till NIPT, den 17 augusti, så det blir ju väldigt tidigt, v9+2. Kommer då också troligtvis få reda på könet när resultatet kommer! Känns lite läskigt bara att göra det så tidigt, finns ju inga garantier alls för att det kommer gå vägen liksom. 12+0 gjorde jag KUB i Linköping med förra barnet men då kändes det liksom säkrare eftersom man passerat "gränsen".. 

Hej. Var ska du göra NIPT? I Linköping? Vi har inte helt bestämt ännu, tänkte vänta och se vad Kub säger. Har tid bokad i mitten av augusti. Bor i intilliggande kommun och trodde inte att de gjorde Nipt här i närheten. Eller tar du blodprovet där och skickar det vidare sen?
  • Anonym (En liten stund till iaf...)

[quote=76833184][quote-nick]DevilsDaughter skrev 2016-07-27 18:00:39 följande:[/quote-nick]ellami och anonym: Jag gör blodprovet i Linköping, sen skickar han det till USA, så man behöver inte göra ngt själv förutom lämna blodprov. Det kostar 6050 kr.

Tack för info Vi går se hur vi gör.

Är det någon mer som ska göra/har gjort sköldkörteltest? Det erbjuds alla över 35 i min kommun. Googlade lite på det. Dumt gjort, eftersom jag då givetvis har massor av symptom som stämmer in :-P

Svar på tråden BF mars 2017