jj85 skrev 2016-08-24 08:09:04 följande:
Vad jobbigt känsla
Så hade jag nog känt också. Be om. Tidigt ul eller vul om de inte ser något. Jag bad om de men mer pga blödning o annat krångel.. ring och berätta hur du känner.
Känner du inga symptom? Jag är nu i veckan 11.. mår ju som sagt lite bättre än tidigare veckor. Så vissa symp8har ju försvunnit och då kan ja ju noja lite också men tänker att...inget har ju direkt hänt..så förhoppningsvis mår bebis bra där inne. Men ring annars o be om ultraljud så du får se och får lite roligt kroppen ;)
Ja, jag måste nog göra det tror jag. Känner mig samtidigt besvärlig när jag liksom inte har några direkta fel, och det säkert är massor av gravida som har mer "rätt" att vara nojiga och troligtvis behöver tiden för UL mer än jag.
Jag har nog en del symptom ändå, men de har minskat avsevärt. Gick in i v 14 idag och det ska ju börja avta med illamående osv nu.
Men brösten har växt och det kan ibland "dra" i ljumskarna, antar att det också är ett tecken.
Haha, man kommer ju tycka att det här tramset varit sååå obefogat när man väl får se babyn, (om man får det) ;)