Inlägg från: Esther90 |Visa alla inlägg
  • Esther90

BF mars 2017

Amorea skrev 2016-07-25 06:51:09 följande:

Vaknade i natt med smärtor i magen. Gick på toa o höll på att svimma. Jag blöder inte. Än iaf. Är det normalt att få så ont? Tror jag är i v 8-9.

Jag var på akuten i v 5 tror jag med riktigt vidriga magsmärtor, var alldeles kallsvettig och svag. Gjorde massa tester och allt var OK. Har precis gjort ett vul nu i vecka 8 och allt såg bra ut. Så det behöver inte vara någon fara! :) Om det fortsätter så tycker jag du ska kolla upp det, så du kan kolla att allt är ok och slappna av.
  • Esther90

Hej! Finns det någon fb-grupp man kan gå med i som fortf är gömd/hemlig? Vet att det skrivits om det tidigare men har för mig att jag läst att någon grupp var full osv... Orkade inte läsa igenom alla 85 sidor så hoppas det är okej att jag frågar :)

• Esther90
    Loppan81 skrev 2016-08-23 14:29:08 följande:
    Ja, frågan är om den är hemlig?
    Vi kan väl starta en egen! :)
    Ja det kan vi väl göra? Är det någon som har koll på hur man gör? Annars kan jag titta på det imorgon fm :)
  • Esther90
    Tjillevippens skrev 2016-08-23 19:56:58 följande:
    den är hemlig :) om ni vill bli inbjudna kan ni skriva ett PM till mig så hjälper jag er in!
    Har skickat ett PM :)

Inelg och Loppan - vi kan väl hoppa in i gruppen som redan finns då? :)
  • Esther90
    Inelg skrev 2016-08-24 13:40:59 följande:
    Gärna. Vet bara inte hur jag pm ar någon från mobilen. :/
    Nä jag fick det inte heller att funka. Snurrade och så blev jag utkastad från appen... Så jag gjorde det via hemsidan :)
  • Esther90
    Inelg skrev 2016-08-27 10:30:31 följande:

Är inte folk här och skriver så ofta? Vart är alla? I en FB grupp?
    Jag har fortfarande inte hittat nån. Eller blivit tillagd :(

Inelg, Hmhm och Loppan: skriv ett meddelande till Tjillevippens (för mig funkade inte via appen utan loggade in via hemsidan istället) med erat fb-namn och en beskrivning på eran profilbild. Då lägger hon till er som vän tillfälligt och bjuder in er i fb-gruppen.

Fb-gruppen är jättemysig och många som är väldigt aktiva! :)
  • Esther90
    Inelg skrev 2016-08-27 18:40:36 följande:
    Esther kan inte du lägga till oss?
    Har maliat tjillivippen men jag har inte fått någon inbjudan ännu. Detta va flera dagar sedan. Gick också in på vanlig dator. Hon kanske inte är inne här så mkt?

Eller kan man be någon annan ?
    Kollade i gruppen och verkar som jag kan lägga till medlemmar också! :) PMa mig namn och hur profilbilden ser ut så ska jag fixa :)
  • Esther90
    Inelg skrev 2016-08-27 18:41:07 följande:
    Man ska pma någon men det går inte så bra för mig :/ haha.
    Ingen kan se att man är med! Gruppen är helt hemlig :)
  • Esther90
    ellami skrev 2016-08-27 22:53:05 följande:
    Hur många är med i gruppen nu?
    130 medlemmar just nu :)
  • Esther90
    jj85 skrev 2016-08-28 11:13:47 följande:
    Hej

Jag skickade pm till dig angående fb gruppen. Du får gärna lägga till mig där :)
    Så! Nu tror jag alla som PM:at mig är med i gruppen :) Om jag missat någon så påminn mig :)
Svar på tråden BF mars 2017