Inlägg från: trixy |Visa alla inlägg
  • trixy

BF mars 2017

RapidAngel skrev 2016-06-25 15:07:35 följande:
    Haha, karlar;) men Wohooo!!! Supergrattis!
    Jag ska testa imorgon med veckoindikator men tog ett NC-gravtest i morse. Blev sur när det inte var mycket starkare än det jag tog innan BIM...får se vad som händer imorgon. Vilken dag är du på?
    Vilken dag är du på? :)
  • trixy
    Anonym (Hoppas) skrev 2016-06-25 15:56:38 följande:

Hoppas på att få hänga med här!

Håller tummarna! :)
  • trixy
    RapidAngel skrev 2016-06-25 17:25:28 följande:
    Hahah! Skulle nästan ha kunnat skriva denna själv! Men domningskänsla i munnen vet jag inte om jag har haft, inte heller denna berömda "metallsmak". Har ingen aning om det symtomet. Har spårat tillbaka att jag måste ha haft implamentation den 17:e för min temp gick ner och jag hade så SJUKT ont i magen! Fick ta en alvedon bara för att kunna leva. Värre än mensvärk och i flera timmar, sen släppte det.

Hur mår du idag Trixy?
    Så intressant!

Jo det är bra med mig. :) Illamående och magen känns ju, men så kul! Vi har berättat för våra familjer, så det är skönt att ha det avklarat. Sämst på att ljuga!

Hur mår du??
  • trixy
    Tjillevippens skrev 2016-06-25 18:44:50 följande:

Hakar gärna på här :) plussade i torsdags och har BF 5/3. Jag är 25 och min sambo 27, vårt första barn. Måste säga att det känns så overkligt, men väldigt spännande! :) mina bröst har redan växt en storlek (börjar nalla på storlek 2, måste köpa nya BH:s i veckan...) och livmodern molar rejäääääääält, speciellt på kvällarna. 

Kul! Grattis!
  • trixy
    RapidAngel skrev 2016-06-25 18:47:53 följande:
    Haha, va sött! Men har du ett nytt test till imorgon då? Jag ska ta ett. Imorgon är jag nog på BIM +3 och då v.4+1. Ska dra igång alla grav.appar imorgon. Kommer ändå inte kännas verkligt.

Jag har väldigt mycket sura uppstötningar denna gång. När jag fick MA hade jag nog inte en enda och fattade inte det symtomet. Men nu, åj! Hela tiden.
    Nä, har inget test hemma och min plan att handla idag gick sådär. Får bli en sväng imorgon :)

Åh, men.. gott.. Hade det som rackarns med sonen!
  • trixy
    HeleneP skrev 2016-06-25 20:56:51 följande:

Åååh vad roligt att det äntligen börjar komma fler som är beräknade i mars ???? Jag plussade för en vecka sen (då v 3+2) och är beräknad till 2 mars jag också! Men då verkade det helt omöjligt att hitta nån mer som skulle få en marsbäbis.. Blir väll så när man plussar tidigt kanske ???? Idag är jag v 4+2 i alla fall och har nästan förstått att jag är gravid ????

Grattis! :) Ja, snart kommer det väl börja rassla till. Ibland skapas ju dessutom fler trådar. Än så länge finns endast den här. Kul!
  • trixy
    Fkvi skrev 2016-06-25 21:26:57 följande:

Jag och min sambo siktar på bf i mars ;) ska ta gravtest när mensen egentligen ska komma (om ca 1 vecka) så ser vi!

Håller tummarna! :)
  • trixy
    bebisdags skrev 2016-06-25 21:28:45 följande:

Hej jag hoppar in här skulle haft mens idag men plussade i torsdags (dock svagt men enligt många på forum ett plus). Laddade ned gravid appen och BF ca 2/3 -17. Sambons och mitt första barn och vi har försökt i ca 3-4 månader så hoppas allt går vägen:D

Grattis!! :)
  • trixy
    LängtanSåStor skrev 2016-06-25 21:31:31 följande:

Här ä en till som har bf 2 mars 2017 :) plussade igår efter långt och slitsamt år av försök. Då jag haft MA så kommer jag nog försöka hålla totala glädjen tills jag gjort det tidiga ultraljudet i vecka 8 :)

Vad det rasslade till idag :)
    Grattis till er!
Svar på tråden BF mars 2017