BF mars 2017
Hej alla, och grattis till alla nya plus!
Om ni vill gå med i FB-gruppen så skicka ett meddelande till mig med namn/mailadress och beskriver profilbilden så hjälper jag er in.
Hej alla, och grattis till alla nya plus!
Om ni vill gå med i FB-gruppen så skicka ett meddelande till mig med namn/mailadress och beskriver profilbilden så hjälper jag er in.
Någon som gjort en Facebok sida/grupp??
Grattis till alla nya plus! :) Roligt att det trillar in fler. Vi har startat en hemlig facebookgrupp, om ni som kommit in nya här vill vara med kan ni skriva till antingen mig eller trixy. Ange namn samt en tydlig beskrivning av er profilbild, alternativ skicka den mailadress ni registrerat kontot på så vi hittar er.
Hejsan. Hoppar gärna in här. Beräknad bf 170307. 2:a barnet, min dotter blir åtta i höst.
Hej!
Kul att det dök upp en tråd! Letade igår!
Har plussat
Bf 13/3
Mild PCO tog ovitrelle
Lyckades på andra behandlingen alltså andra försöket!
Vågar inte tro testerna än!
Jag lyckas inte skicka PM(?)
Knas med appen kanske?
Hej! Trixy är tyvärr inte längre med i gruppen på Facebook, jag ber därför samtliga som hört av sig till henne och som hon inte hunnit hjälpa att istället höra av sig till mig. Ni som kommer nya in i tråden nu kan höra av sig till mig direkt om ni vill vara med i FB-gruppen så hjälper jag er in :) Skriv i så fall ert namn och en tydlig beskrivning av er profilbild i ett PM till mig.
Hej.
Jag favoritar denna tråd och vill gärna gå med i fb grupp i framtiden så jag hoppas ni kommer vilja hålla den öppen även om några veckor. Har precis plussat (starkt och innan bim) bf enligt appen 17 mars men jag håller mig lite i bakgrunden tills jag vågar glädjas över plusset (Har ingen rolig historia i bagaget därav mina känslor).
Grattis till de nya plussen! :) om ni vill gå med i facebookgruppen så ber jag er skicka ett pm till mig med namn och en beskrivning av er profilbild så jag hittar rätt person :)
Vem är det som gäller nu om man vill gå med i Facebookgruppen?
Vill gratta till alla nya plus som trillar in! :) om ni vill vara med i facebookgruppen för BF Mars 2017 kan ni skriva ett PM till mig med namn och en beskrivning av profilbilden så jag hittar er :)
vill gratulera till alla nya plus :) om det är någon som är intresserad av att gå med i Facebook-gruppen kan ni kontakta mig. Skriv då ditt namn och en beskrivning av din profilbild så jag hittar dig.
Om någon i gruppen har startat en hemlig Facebook grupp så är man väldigt sugen på att gå med då man vill vänta x veckor tills man berättar för utomstående i ens närhet
Någon skrev att det var 130 medlemmar men det är väl typ bara 40? eller finns det flera fb grupper?