BF mars 2017
Jag ska testa imorgon med veckoindikator men tog ett NC-gravtest i morse. Blev sur när det inte var mycket starkare än det jag tog innan BIM...får se vad som händer imorgon. Vilken dag är du på?
Hoppas på att få hänga med här!
Hakar gärna på här :) plussade i torsdags och har BF 5/3. Jag är 25 och min sambo 27, vårt första barn. Måste säga att det känns så overkligt, men väldigt spännande! :) mina bröst har redan växt en storlek (börjar nalla på storlek 2, måste köpa nya BH:s i veckan...) och livmodern molar rejäääääääält, speciellt på kvällarna.
När ringer ni MVC? Eller har ni redan hunnit göra det?
Åååh vad roligt att det äntligen börjar komma fler som är beräknade i mars ???? Jag plussade för en vecka sen (då v 3+2) och är beräknad till 2 mars jag också! Men då verkade det helt omöjligt att hitta nån mer som skulle få en marsbäbis.. Blir väll så när man plussar tidigt kanske ???? Idag är jag v 4+2 i alla fall och har nästan förstått att jag är gravid ????
Jag och min sambo siktar på bf i mars ;) ska ta gravtest när mensen egentligen ska komma (om ca 1 vecka) så ser vi!
Hej jag hoppar in här skulle haft mens idag men plussade i torsdags (dock svagt men enligt många på forum ett plus). Laddade ned gravid appen och BF ca 2/3 -17. Sambons och mitt första barn och vi har försökt i ca 3-4 månader så hoppas allt går vägen:D
Här ä en till som har bf 2 mars 2017 :) plussade igår efter långt och slitsamt år av försök. Då jag haft MA så kommer jag nog försöka hålla totala glädjen tills jag gjort det tidiga ultraljudet i vecka 8 :)