BF mars 2017
På FB finns "BF mars 2017 - Stockholm"
Ååh, jag var på mitt andra besök hos Mvc idag. Det enda vi gjorde var att gå igenom de förra blodproven samt ta nya för att konstatera blodgrupp.
Är det bara jag som är nojig över om det ens finns nåt i magen? Det är ju ingen som kontrollerat att jag är gravid. Tänk om man bara är skengravid XD
Och tänk om man dyker upp på RUL och det ekat tomt där inne...
Jag har tagit säkert 10 gravtest, men det är ju liksom bara jag och min sambo som vet hur de såg ut, känns inte tryggt nog.
Jobbigt med denna eviga väntan på UL.
V.13+6 idag.
Hej. Ny i den här tråden. Bor i stockholn. Jag väntar vårt andra barn. Är beräknad till 13 mars. Är i v 12 nu. Tycker den här tiden innan man verkligen har fått se att allt står rätt till i magen är väldigt jobbig. Om verkligen ju inte om den lever eller inte. Mådde illa i v 8 och 9 sen har det typ gått över och jag mår bra men mkt hungrig och lite molande växtvärk. Ska göra kub-testet nästa fredag så längtar till det och hoppas det ser bra ut.
Om inte jag visste att jag var gravid så skulle jag inte misstänka något nu. Mådde illa i två veckor men i lördags släppte det.
I måndags tittade vi på "Greta" igen i v9+5 och hon har vuxit rejält sedan 7+5 och hade fint hjärta så det är inte MF som är anledningen till att jag inget känner.
På min klinik odlar man befruktade ägg till dag 5 innan man fryser.
Jag har blivit gravid på fryst två gånger i år men båda MF 5+1. Har även en "spontan" graviditet som blev missfall i 5+1.
Den jag har i magen är det enda ägget som utvecklades efter IVF nr 2 i juni.