Inlägg från: Inelg |Visa alla inlägg
  • Inelg

BF mars 2017

Amalian83 skrev 2016-08-26 18:39:32 följande:

sorry ladies, men det vanliga är väl att få förstoppning när man är gravid? Min mage är precis tvärtom. Så var det förra gången också. Märkligt. En klunk kaffe eller sötsak och det är kört.

Antar att det är olika. Jag är förstoppad. Så jobbigt ;(
  • Inelg

Är inte folk här och skriver så ofta? Vart är alla? I en FB grupp?
    Jag har fortfarande inte hittat nån. Eller blivit tillagd :(

• Inelg
    Loppan81 skrev 2016-08-27 12:33:24 följande:
    Inte jag heller... :(
    Hur går det med illamåendet?
    Hej :)
    Illamåendet blev bättre några dagar men idag är ser pest. Svårt att fokusera på annat. Va på MOS idag och typ pallade inte mer än 1,5h sen ville jag hem. Höll på att kräkas i garaget av avgasluluktena. Fyfaaaan måtte detta hå över snart.
    Jag har hittat nåt som får det att lätta iaf. Bär med mig överallt. Loka Flusch citrus el apelsin. Blir bra för ett tag på några sekunder. Helt sjukt. :)

Hur mår du?? :)
  • Inelg
    Esther90 skrev 2016-08-27 13:21:20 följande:
    Inelg, Hmhm och Loppan: skriv ett meddelande till Tjillevippens (för mig funkade inte via appen utan loggade in via hemsidan istället) med erat fb-namn och en beskrivning på eran profilbild. Då lägger hon till er som vän tillfälligt och bjuder in er i fb-gruppen.

Fb-gruppen är jättemysig och många som är väldigt aktiva! :)
    Esther kan inte du lägga till oss?
    Har maliat tjillivippen men jag har inte fått någon inbjudan ännu. Detta va flera dagar sedan. Gick också in på vanlig dator. Hon kanske inte är inne här så mkt?

Eller kan man be någon annan ?
  • Inelg
    hmhm skrev 2016-08-27 10:40:26 följande:

Hur skulle man göra för att hitta fb gruppen och visst kunde inte andra se att man gått med?

Ge hit kakorna!
    Man ska pma någon men det går inte så bra för mig :/ haha.
  • Inelg
    Esther90 skrev 2016-08-27 21:22:35 följande:
    Kollade i gruppen och verkar som jag kan lägga till medlemmar också! :) PMa mig namn och hur profilbilden ser ut så ska jag fixa :)
    Ok
  • Inelg
    Tjillevippens skrev 2016-08-28 17:24:35 följande:
    men jag har skickat en vänförfrågan till dig på FB? du har däremot inte besvarat den... kan inte lägga till förrän du gjort det
    Hej. Tror jag missade den lilla detaljen att du skulle lägga till mig :/ sorry. Men nu är det gjort :) tack
  • Inelg
    Tjillevippens skrev 2016-08-28 22:16:25 följande:
    aha, jag förstår :) har lagt till dig i gruppen nu!
    Ser det nu! Tack!
  • Inelg
    Loppan81 skrev 2016-08-27 12:33:24 följande:
    Inte jag heller... :(
    Hur går det med illamåendet?
    Loppan nu är jag med! ;) vad är dina initialer i gruppen?

Jag vill försöka hitta den där stockholmsgruppen också.. Vet du hur?
  • Inelg
    FlikkanM skrev 2016-08-29 17:36:27 följande:

Är det nån som kommer fortsätta skriva i denna grupp? Eller är alla på Facebook?

Undrar jag också. Tycker inte det skrivs så mkt :(
Svar på tråden BF mars 2017