Inlägg från: trixy |Visa alla inlägg
  • trixy

BF mars 2017

Fkvi skrev 2016-06-26 11:54:14 följande:
    Äsch, det har funkat med alvedon i brustablett! Ja då är ACO gravid perfekt för dig! :)
    Så skönt! :)

Nu blir det hejdå Ipren för mig. Har reagerat negativt på alvedon så har inte vågat ta det på flera år.
  • trixy
    Fkvi skrev 2016-06-26 12:04:35 följande:
    Jaså? reagerat hur? Tråkigt att alvedon inte funkar :(
    Uh, det blev bakvänt typ. Började kräkas, smärtor högre feber. Sådär halvsugen på att testa!
  • trixy
    Novembersmile skrev 2016-06-26 12:22:38 följande:

vad har ni för känningar? Jag har en konstig pirrande/stickande känsla i brösten. inte öm i själva brösten, men bröstvårtorna ömmar. och molvärk som kommer och går. springer och kikar i trosorna efter blod hela tiden. :S Nojig till 1000!

Son född aug-13, mf v 5+6 sept -15
    Har liknande känsla i brösten (liknar lite känslan som när mjölken rinner till vid amning) och mol i magen! Är så seg, fått en dipp vid 16 senaste dagarna och vill bara somna. :)
  • trixy
    Saran9 skrev 2016-06-26 17:23:19 följande:

Hej!! Idag plussade jag med clearblue digitaltest! Dom är pålitliga va? Min mens är dessutom 4 dagar sen :D hoppas allt går bra.. Kram på er

Hej och grattis!! Absolut, jag skulle lita på CB digital så länge det visar tydligt. Men häng på oss andra testnördar och gör något till :)
  • trixy
    Novembersmile skrev 2016-06-26 15:43:52 följande:

Här ändrades det glada till det ledsna. Magsmärtor från ingenstans och blod. Så antar att det är missfall igen:( usch! Blir så ledsen!

Son född aug-13
    Kram!
  • trixy
    Saran9 skrev 2016-06-26 17:53:29 följande:

Tack! Ska ta ett till, köpte ju ändå två haha. Apotekets köpte jag också :)

Haha, såklart ;)
  • trixy
    Baljan skrev 2016-06-27 08:54:57 följande:

Har gjort en hemlig Facebook grupp för er som vill diskutera, dela tankar o funderingar "BF Mars 2017". Skriv ett meddelande till mig här på familjeliv, med namn och hur er profilbild på fb ser ut. Så lägger jag till er :)

Kul! Har skickat PM till dig :)
  • trixy
    Tjillevippens skrev 2016-06-27 08:44:06 följande:

Tog det sist testet jag hade hemma imorse, CB Digital. Fick Gravid 2-3 veckor :) idag är jag ÄL+15 så resultatet känns så bra! Nu är det färdigtestat här hemma!

Woho, grattis!
  • trixy
    Midvia skrev 2016-06-27 12:14:17 följande:

Nu har jag bokat inskrivning. Blir först när jag är i v 9 pga semestrar etc men det känns helt okej. Då gör dom ultraljud vilket är väldigt skönt för att se att allt står rätt till med den lilla. Har ni andra ringt?

Uh, nu blev jag nervös! Hade glömt att jag skulle ringt idag. Får göra det i eftermiddag och hoppas på att de inte har upp-över-öronen :)

Skönt med UL!
  • trixy

Kan en få sätta på autopilot på sig själv och sova lite? Är så galet trött!

Svar på tråden BF mars 2017