BF mars 2017
Nu blir det hejdå Ipren för mig. Har reagerat negativt på alvedon så har inte vågat ta det på flera år.
vad har ni för känningar? Jag har en konstig pirrande/stickande känsla i brösten. inte öm i själva brösten, men bröstvårtorna ömmar. och molvärk som kommer och går. springer och kikar i trosorna efter blod hela tiden. :S Nojig till 1000!
Hej!! Idag plussade jag med clearblue digitaltest! Dom är pålitliga va? Min mens är dessutom 4 dagar sen :D hoppas allt går bra.. Kram på er
Här ändrades det glada till det ledsna. Magsmärtor från ingenstans och blod. Så antar att det är missfall igen:( usch! Blir så ledsen!
Tack! Ska ta ett till, köpte ju ändå två haha. Apotekets köpte jag också :)
Har gjort en hemlig Facebook grupp för er som vill diskutera, dela tankar o funderingar "BF Mars 2017". Skriv ett meddelande till mig här på familjeliv, med namn och hur er profilbild på fb ser ut. Så lägger jag till er :)
Tog det sist testet jag hade hemma imorse, CB Digital. Fick Gravid 2-3 veckor :) idag är jag ÄL+15 så resultatet känns så bra! Nu är det färdigtestat här hemma!
Nu har jag bokat inskrivning. Blir först när jag är i v 9 pga semestrar etc men det känns helt okej. Då gör dom ultraljud vilket är väldigt skönt för att se att allt står rätt till med den lilla. Har ni andra ringt?
Kan en få sätta på autopilot på sig själv och sova lite? Är så galet trött!