BF mars 2017
Grattis alla plussare! :)
Såg att jag missat några som skrivit i tråden, blir enklare med Facebook sen!
Verkar som att det är många med bf 2/3?! Ingen som börjar matcha mig med 6/3?
Grattis alla plussare! :)
Såg att jag missat några som skrivit i tråden, blir enklare med Facebook sen!
Verkar som att det är många med bf 2/3?! Ingen som börjar matcha mig med 6/3?
Hej! Gravid igen med bf 3 mars.
Detta är min fjärde graviditet men har bara ett barn sen innan, har haft 2 MA.
Hej alla!
Grattis till era plus!
För att hå med i Facebookgruppen. Skicka PM till mig eller Tjillevippen. Ej Baljan framöver.
Så skicka PM med namn och beskrivning av bild. Se till så att er profil går att söka på. Kommer lägga till dig som vän för att sedan lägga till i gruppen.
Vi ses väl där? :)
Skicka till mig eller Tjillevippen istället :)
Jag Pmade dig om gruppen nu.
Plussade igår och imorse och ännu en gång nu på eftermiddagen...
Bf ca 9 mars.
Har tvillingar så detta blir 3dje barnet.
Inte planerat och vet inte riktigt vad jag känner än.
Någon som gjort en Facebok sida/grupp??
Plussade igår och går allt bra så beräknas det bli runt 13/3 :D Vårt första barn och vi har försökt sen i feb :)
Grattis!!
Hejsan!
Plussade igår, ofattbart. Då vi försökt skaffa barn i 9,5 år. Genomgått 4 IVF och har sen ett år tillbaka en adopterad son.
Önskar osd alla lycka till!
Åh vill oxå gärna vara med i fb-gruppen plussade härrom dagen, så om allt stämmer har vi bf 10 mars. Vårt andra barn och då kommer vår dotter vara 3 1/2 år
Hej allihopa! Har plussat i dag och allt känns så sjukt overkligt! Tog måååånga år innan den första kom så vi hade förväntat oss antingen en lång väntan eller kanske inga fler barn. Jag är 34 och vi har en son på snart 15 månader. Bf 7/3 ungefär!
Har pmat trixy om fb-gruppen!
Hej, grattis!
Gruppen är dold, inte sökbar och helt hemlig. Vill du vara med så skicka ett PM till mig eller Tjillevippen med namn, beskrivning av profilbild. Nämn allt som går! :) kan hjälpa med ort, omslagsbild osv.
hej!! Plussade förra veckan då mensen uteblev. Första barnet!! Hade missfall i maj v. 5. Gick idag in i v. 6 med beräknad bf 6mars :) bor utanför Jönköping med min sambo. Är gärna med i fbgrupp men då måste den va hemlig då det är folk jag absolut inte vill ska veta om den här graviditeten förens det blir oundvikligt ( växande mage ;) ) Finns det fler från Jönköpingstrakten?
Symtom än så länge är bara körig mage, trött, mensvärk som kommer stötvis och ilningar i brösten.
Grattis! Om 2 veckor trots plus bu? Är det för MA i april? Ligger Hcg kvar så länge?
Håller tummarna :)
Hallå alla.
Har smyg kollat lite innan då jag inte litat på mina tidiga plus. Första testet tog jag på cd 26 och andra på cd 31 (bim -1 ca)
Hade MA i april (skulle precis in i v 12) så är livrädd just nu. Vågade inte tro helt på mina plus tills jag låg totalt utslagen idag med migrän (som jag inte haft sedan början av förra graviditeten) och illamåendets illamående!
Nu börjar jag känna mig lite övertygad men ska ändå ta ett test om 2 v som bm sa när jag ringde.
Har en pojke född 05 sedan tidigare förhållande
Hej!
Stort grattis! Vad härligt!
Jag är extremt trött, smått ny-senil. Lagom jobbigt för en med kontrollbehov. Illamående och svullen. Mår du något särskilt än?
Hej på er! Jag plussade i söndags efter IVF. Var då på äggplock (motsvarande ägglossning) + 13. Första gången jag någonsin fått ett positivt gravtest så nu är jag lagom nervös att det inte ska gå vägen.
BF 12/3. Ska göra UL 5/8 så det är nästa hållpunkt.
Hur mår ni andra?
Grattis alla nya!!
Häng gärna med i facebookgruppen. Det är full fart där så den här tråden hamnar lite lätt i skymundan.
Vill ni komma med, så skicka ett PM så hjälper jag eller Tjillevippen er in! Hoppas vi ses där :)
Låter klokt! Vem är ts? ;)
Hej!
Ett förslag från tråden jag var med i då jag väntade min son, skulle TS kanske vilja lägga till en liten rad i startinlägget om att kontakta trixy eller Tjillevippen om en vill gå med i den hemliga facebookgruppen? Så fångas nytillkomna upp lite lättare