• kaffekannaa

Gravid 2017 Eskilstuna

Hej! 

Jag fick för bara några veckor sedan veta att jag är gravid och att den lilla är beräknad till Februari 2017. Det skulle vara jättekul att hitta några mer att följa som också är gravida och som bor i Eskilstuna. 

• Svar på tråden Gravid 2017 Eskilstuna
  • Rädd och orolig

Åh jag bodde i torshälla förut men nu i Vallentuna!! Hur långt gången är du ? :) har bf 1 dec

• kaffekannaa

Åh kul! :) Jag vet inte exakt än, men runt mitten av Februari ska den lilla vara beräknad. :)

• HeidiM

Jag väntar nr två, är också beräknad till mitten av februari :)

Mådde dock bättre förra gången, iaf vad jag kommer ihåg! Är i v 13 nu och mår illa hela tiden, kommer inte ihåg att jag gjorde det sist :P

• kaffekannaa

Jonie: Grattis till plusset! ???? Hur gamla är dina barn?

HeidiM: Grattis och kul att du också väntar tillökning i Februari. Jag väntar också mitt andra barn och har mått mer illa den här gången än tidigare. Men nu mår jag rätt så bra förutom tröttheten som kommer över mig ibland. Jag är i vecka 14! ???? Hoppas ditt illamående går över!

• jonie
    kaffekannaa skrev 2016-08-06 22:32:26 följande:

Jonie: Grattis till plusset! ???? Hur gamla är dina barn?

HeidiM: Grattis och kul att du också väntar tillökning i Februari. Jag väntar också mitt andra barn och har mått mer illa den här gången än tidigare. Men nu mår jag rätt så bra förutom tröttheten som kommer över mig ibland. Jag är i vecka 14! ???? Hoppas ditt illamående går över!

Tack :) Mina två är födda i april 2013 och oktober 2014 så går allt som det ska hinner dom bli 4 och 2,5 år när bebis kommer :)
  • kaffekannaa

[quote=76861467][quote-nick]jonie skrev 2016-08-07 08:11:19 följande:[/quote-nick]Tack :) Mina två är födda i april 2013 och oktober 2014 så går allt som det ska hinner dom bli 4 och 2,5 år när bebis kommer :)[/

Åh! ???? Jag har en son som snart är 1,5år så det blir nästan 2 år mellan han och sitt syskon. Var inte planerat men blir nog bra ändå! ????

• kaffekannaa
    jonie skrev 2016-08-07 08:11:19 följande:

Tack :) Mina två är födda i april 2013 och oktober 2014 så går allt som det ska hinner dom bli 4 och 2,5 år när bebis kommer :)

Åh! ???? Jag har en son som snart är 1,5år så det blir nästan 2 år mellan han och sitt syskon. Var inte planerat men blir nog bra ändå! ????
  • jonie
    kaffekannaa skrev 2016-08-07 09:08:23 följande:
    Kul med tätt mellan barnen :) Vi har ju 18 månader mellan våra och det har nästan bara varit kul :) Haha, rätt intensivt men mysigt! Nu var det inte planerat att vi skulle bli gravida men samtidigt känns det rätt bra att det blir nu så blir det rätt tätt mellan alla tre. Stackars trean annars om syskonen är mycket äldre :) Nu kan dom härja alla tre tillsammans om några år (jeez, vad har vi gjort, hahaha)
Svar på tråden Gravid 2017 Eskilstuna