Gravid 2017 Eskilstuna
Hej!
Jag fick för bara några veckor sedan veta att jag är gravid och att den lilla är beräknad till Februari 2017. Det skulle vara jättekul att hitta några mer att följa som också är gravida och som bor i Eskilstuna.
Hej!
Jag fick för bara några veckor sedan veta att jag är gravid och att den lilla är beräknad till Februari 2017. Det skulle vara jättekul att hitta några mer att följa som också är gravida och som bor i Eskilstuna.
Kul med tätt mellan barnen :) Vi har ju 18 månader mellan våra och det har nästan bara varit kul :) Haha, rätt intensivt men mysigt! Nu var det inte planerat att vi skulle bli gravida men samtidigt känns det rätt bra att det blir nu så blir det rätt tätt mellan alla tre. Stackars trean annars om syskonen är mycket äldre :) Nu kan dom härja alla tre tillsammans om några år (jeez, vad har vi gjort, hahaha)
Hur mår ni?
Jag mår bättre, illamåendet har avtagit och tröttheten är inte lika förlamande som den var i början :)
Hur mår du själv?
Jag var på besök hos bm i veckan och fick tid för rul, längtar till dess!!
Jag mår bättre, illamåendet har avtagit och tröttheten är inte lika förlamande som den var i början :)
Hur mår du själv?
Jag var på besök hos bm i veckan och fick tid för rul, längtar till dess!!
Åh, va skönt!
Jag mår bra, väldigt trött till och från bara men det kan bero på den lilla här hemma också och att jag inte har möjlighet att vila som tidigare.
Åh! När ska du göra rul? Jag ska dit i September.
Ja, jag var inskrivning i Juli och sen fick jag en ny tid till RUL och en tid efter. Jag måste ta mina prover, har inte gjort det. Skjuter upp det då jag är rädd för sprutor. :/
Det finns förresten en facebook-grupp för oss som ska få barn under 2017. Men den är en så länge hemlig. :)
Hur mår alla? Jag är i vecka 9 nu och fortfarande galet trött och lätt illamående. För 1,5 vecka sen fick vi reda på att vi väntar tvillingar!! Helt galet men superkul :) Trodde aldrig det skulle hända mig men jo visst :)
Hur mår alla? Jag är i vecka 9 nu och fortfarande galet trött och lätt illamående. För 1,5 vecka sen fick vi reda på att vi väntar tvillingar!! Helt galet men superkul :) Trodde aldrig det skulle hända mig men jo visst :)