vi från Skåne som har BF jan/feb-17
Privat, dvs betalat ur egen ficka? El finns det någon privat barnmottagning som erbjuder kub till de som är skrivna där?
Så gjorde den barnmottagningen jag går till innan. De erbjöd ett extra ul i v 32.
Privat, dvs betalat ur egen ficka? El finns det någon privat barnmottagning som erbjuder kub till de som är skrivna där?
Så gjorde den barnmottagningen jag går till innan. De erbjöd ett extra ul i v 32.
Jag har läst på lite om KUB, och först kändes det väldigt viktigt att göra det men nu vet jag inte... Det är ju bara en "riskanalys" och om finner risken stor får man gå vidare med andra undersökningar, vilket jag känner mig mer osäker på. Så som fostervattenprov?! Känns väldigt läskigt med mf risken, särskilt som jag fått ett tidigare och vill absolut inte uppleva fler! Kluven..
Hej!
Får man va med? Är i 8+6 och väntar 4:e barnet. Bor också i Skåne!
Bokade KUB igår på Emma ultraljudsklinik. Ni som gjort där har det varit bra? Har inte fått bekräftelsemejl så tror jag får ringa dem.
Ringer man innan ang blodprov eller åker man bara dit? :) nipt blir det nog inget det är väldigt mycket pengar. Hoppas på de berättar kön på RUL.
Jag bokade via nätet också igår. Brukar man inte få bekräftelse mejl?