Inlägg från: olgaisback |Visa alla inlägg
  • olgaisback

vi från Skåne som har BF jan/feb-17

38Linda38 skrev 2016-07-01 19:58:49 följande:

Hej!

Hoppar gärna med här:)

Linda heter jag, är snart 38 år. Väntar vårt första barn, är i vecka 6, så vågar inte hoppas riktigt än. Så beräknad födsel 27/2 2017. Efter vi bestämt oss att skaffa barn, gick det på första försöket!

Vet inte riktigt hur man kan må. Men är oftare kissig, dricker mera vatten, tröttheten slog till igår och känner ofta av en värk lik mensvärken i ländrygg och livmoder. Men allt är okej enligt barnmorskan jag talade med på telefon.

Vi har beräknad bf samma dag:)
  • olgaisback

Hejsan jag hoppar också in här i hopp om att jag får stanna kvar. Är i v 7 och har bf 27 februari. Illamåendet slog på för två dagar sedan. Mår illa 20 min efter jag vaknat och det håller i sig till lunch. Sen kommer det igen efter kvällsmaten och håller i sig till jag ska sova.ska testa om prostafen hjälper. Brösten känns som två köttsår och jag har ingen ork/energi i kroppen. Känner mig zombie aktig. Håret blir fettigt efter en dag.

Vi bor utanför skurup och jag och min man har en son på 4 i september. Min man har två flickor sen innan som bor hos oss heltid 8 och 10 år.

Har vi någon facebook grupp?

Svar på tråden vi från Skåne som har BF jan/feb-17