BF Mars 2017 - syskon
Var på kub idag allt såg bra ut, 1:20000 så är helt överlycklig :) !
Blev dock flyttad från 13+2 till 12+4 så nya BF är 1 mars (innan 25-26februari)
Så underbart att se våran bebis, en livlig sådan :)
Var på kub idag allt såg bra ut, 1:20000 så är helt överlycklig :) !
Blev dock flyttad från 13+2 till 12+4 så nya BF är 1 mars (innan 25-26februari)
Så underbart att se våran bebis, en livlig sådan :)
Jag har nog känt något som typ att någon petar inifrån på min mage :) är i vecka 15+1 idag.
Har idag varit på rul och det blir ännu en flicka! Triss i tjejer.
Bf 14 mars, flyttad från 10de (enl äl) känns konstigt då jag med de andra har blivit flyttad en vecka åt andra hållet. Nåja, kanske slipper gå över 10 dar med denna om jag har tur.
Jag har fortfarande jobbiga känslor över denna graviditet då den inte var planerad. Vill vara glad (och det är jag oftast utåt) men det är svårt, hoppas det kommer med magen. Känner sparkar varje dag och har senaste veckan kunnat känna utanpå men inte värst ofta. Tänkte köra lite terapi med mig själv ikväll och gå igenom de minsta bebiskläderna. Känns inte som vi kommer behöva köpa någonting nytt i de första storlekarna! Jag har köpt en bärsele, något jag saknat med de andra två men det är nog allt.
Med första barnet var jag inte alls lyckligt gravid och var rädd att jag inte skulle kunna ta henne till mig när hon väl var född men tji fick jag då det var kärlek direkt. Hoppas på samma nu! Förstår bara inte hur jag ska kunna räcka till... Och hur ska sängen räcka till? Trångt som det är redan haha.
Några andra som varit på rul än?
Vaknade av värkar imorse vid 7, ca 10 min mellanrum. Kom till förlossningen vid 11 och då i kurvan 15 emellan.
Vi fick åka och käka lunch och skulle komma tillbaka vid 3, värkarna började då komma med 5 min emellan så vi åker direkt tillbaka när vi ätit klart vid 2, då blir det 10 min emellan igen och hsr fortsatt så.
Vi har 1 timme mellan hemmet och förlossningen och jag vägrar åka hem så nu har vi fått ett rum på BB i några timmar för att se hur det blir!
Värkarna gör verkligen ont så vill inte hem utan våran bebis nu!
Är på bf+3 idag :D
18.28 kom våran tjej med raketfart på bf+4
Blev igångsättning idag, stack hål på hinnorna kl 15 sen satte värkstimulerande dropp vid 16.30