Inlägg från: 100kgpappa |Visa alla inlägg
  • 100kgpappa

Kvinnor och svarta män

Klokt inlägg av flygrl, det är väl inte hudfärgen i sig som spelar roll, utan vilken kulturell bakgrund man har.

Män från områden där man inte ens känner till kvinnlig orgasm, och praktiserar kvinnlig omskärelse och liknande är nog generellt sämre i sängen än män från mer upplysta samhällen.

Men har läst i andra trådar om ämnet att det är tydligen inte helt ovanligt att afrikanska män kan ställa sig helt frågande till att ge oralsex tex, de förstår inte syftet. Allt som räknas är att kuken ska in och ut.

Finns självklart västerländska män som är såna också, men det verkar som sagt vanligare i den södra kontinenten, där sexualundervisning inte finns på världskartan överhuvudtaget.

• 100kgpappa
    Anonym (Bättre) skrev 2016-07-05 08:17:29 följande:

MIn afrikanska partner var väl medveten om den kvinnliga orgasmens betydelse om man säger så. Han hade också stor erfarenhet av att ge oralsex, men också höga förväntningar på att få oralsex själv.

Afrika är sjukt stort och har 100-tals olika kulturer, så givetvis skiljer det sig mellan olika områden, och olika individer.

Men jag återgåv bara det intryck jag fått ifrån flera olika diskussioner igenom åren.
  • 100kgpappa

Tycker också att det finns ett spänningsmoment i kontraster, kan vara hudfärg, ålder, levnadsstil.

Har dock aldrig blivet av i praktiken, men skulle tillfället dyka upp tvekar jag inte en sekund om personen i övrigt är tilltalande.

• 100kgpappa
    flygrl skrev 2016-07-17 00:42:28 följande:

Ser man på... :)

Visst, det e ju förstås en helhet när man attraheras av nån. Det måste typ stämma på mer än ett sätt.

Absolut är det så, men vi får väl se, har vi tur hittar vi någon het mörk skönhet som vill ha sex med oss.
Svar på tråden Kvinnor och svarta män