Inlägg från: Anonym (Bättre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bättre)

Kvinnor och svarta män

Jag har haft bara två partners, en mörk och en ljus, ett knappt år med båda. Det var klart bättre sex med den mörka. Han ville oftare, var uthålligare, kunde flera gånger i rad och gav mig nästan alltid orgasm. Hur mycket av skillnaderna som beror på att en var svensk och en afrikansk är svårt att säga. Också andra skillnader inverkar förstås, som att den mörka var omskuren, yngre och erfarnare, medan den ljusa var oomskuren, äldre och helt oerfaren när vi träffades.

• Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-04 16:20:51 följande:

Ville bara inflika att utöver skillnader mellan individer kommer vi svarta (jag tjej) också från olika länder och kulturer/religioner som kan påverka hur man tänker & beter sig. Finns tex. många svarta som levt i generationer i Nord & Sydamerika. Jag e född av afrolatinska föräldrar här i Sverige tex. och har aldrig vart i Afrika. :)
    Just sayin. :)

Hur uppfattar du att män ser på dig som svart och född i Sverige. Är det något extra spännande eller finns det en rädsla för kulturskillnader?
  • Anonym (Bättre)
    100kgpappa skrev 2016-07-05 01:12:16 följande:

Klokt inlägg av flygrl, det är väl inte hudfärgen i sig som spelar roll, utan vilken kulturell bakgrund man har.

Män från områden där man inte ens känner till kvinnlig orgasm, och praktiserar kvinnlig omskärelse och liknande är nog generellt sämre i sängen än män från mer upplysta samhällen.

Men har läst i andra trådar om ämnet att det är tydligen inte helt ovanligt att afrikanska män kan ställa sig helt frågande till att ge oralsex tex, de förstår inte syftet. Allt som räknas är att kuken ska in och ut.

Finns självklart västerländska män som är såna också, men det verkar som sagt vanligare i den södra kontinenten, där sexualundervisning inte finns på världskartan överhuvudtaget.

MIn afrikanska partner var väl medveten om den kvinnliga orgasmens betydelse om man säger så. Han hade också stor erfarenhet av att ge oralsex, men också höga förväntningar på att få oralsex själv.
  • Anonym (Bättre)
    Anders 386 skrev 2016-07-05 09:55:27 följande:

Löjlig fråga!
    Hur skulle hudfärgen kunna påverka hur man är i sängen?

Vi kanske skulle fundera på om det skiljer mellan ljushåriga o rödhåriga då också. Skrattande

Det är väl inte hudfärgen i sig som gör skillnaden, annat än att det kan uppfattas som spännande. Men det finns en uppfattning att olika anlag varierar mellan olika befolkningsgrupper. T.ex. är många afrikaner starka och ligger väl framme i löpning och vissa andra idrotter. Och där är tanken att dessa skillnader i fysisk förmåga kan komma fram också när det gäller sexuell aktivitet och uthållighet.

Undersökningar i USA visar på ganska stora skillnader mellan vita och svarta män när det gäller sex. Speciellt gäller detta tonårskillar. De svarta har betydligt tidigare debut, flera partners och sex oftare. Men sen är frågan om det beror på fysiska skillnader eller kulturella och sociala olikheter.
  • Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-05 19:01:07 följande:
    Spännvidden e stor bland svarta.
    Asirna skrev 2016-07-05 04:15:09 följande:

Vad är detta för fråga?

Hur bra någon i sängen beror inte på någons hudfärg, utan de som person.

Så, nu är detta färdig diskuterat!

Du e så rolig Asirna! Nu e jag bara 18 så min erfarenhet e väl lite begränsad. Men ok för en del svenska killar/män e jag nog nåt exotiskt & dom kan göra en poäng av att dom e nyfikna på mig av det skälet. Iofs dras jag ju själv till vita svenska män och tycker det e spännande just med kontrasten så det kan väl va ok. Men jag vill dom ska förstå jag e en människa också, en individ. :)
    Har du fått till nån bra relation med en "vit svensk man" då, eller är det bara på tankeplanet? Man får hoppas att de flesta relationer bygger på att parterna ser varandra som individer och inte att den andra tillhör en viss "kategori".
  • Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-09 16:01:04 följande:
    Nån längre seriös relation har det inte blivit men kommer väl förhoppningsvis bli så. :)
    Egentligen bygger väl alla bra seriösa relationer mellan människor på man ser varandra som individer. Oavsett "kärleks" eller vänskaps relationer.

Fast precis som spänningen mellan man - kvinna ger viss spänning (för mig e det så iaf) kan väl också annat ge spänning. Andra "roller" eller va man nu ska kalla det. Särskilt inom sex (pardon my french). :)
    Jo, det finns nog för många en stark spänning i förhållandet vit - svart också. När jag hade min afrikanska partner fick jag en hel del kommentarer och anspelningar. Från tjejer mest positiva, nyfikna, uppmuntrande, avundsjuka etc. Från killar en del negativa, "hon som k--r en svart" typ, kanske till en del grundat på en sorts rivalitet/konkurrens. Att han var betydligt yngre gjorde väl sitt till för att öka spänningen. Både häftigt och lite förbjudet med en ung svart älskare. Och i och för sig fanns det fog för det mesta av ovanstående, för han lyfte min sexualitet till nivåer som jag inte visste att fanns och som jag aldrig upplevt senare heller,
  • Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-10 22:22:06 följande:
    Det finns absolut en spänning i det. Klart det e rivalitet i det där "hon som k--r en svart" men som förstärks av rasistiskt förakt. Svarta killar ses nog mer som hot än jag som svart tjej. Killarna riskerar också rent allmänt attackeras fysiskt mer än tjejer. :/

För mig finns också det förbjudna med i spelet. Förbjudna känslor jag inte helt kan hantera. Särskilt som jag har en dragning till lite äldre, bestämda vita män. Lite knepigt. :/

Häftigt du fick sånt utbyte av sexet ni hade. ;) Hade det med han va svart att göra tror du eller mer på individ planet?
    Klart att det var han som "individ" som gjorde det, men hur mycket av hans egenskaper som berodde på biologiska faktorer eller på kulturella och individuella är förstås svårt att säga. Förutom svart-vitt så fanns det flera olikheter mellan oss som ökade spänningen. Åldern: jag var 25 han 20, erfarenheten: jag var oskuld när vi möttes och hade aldrig haft orgasm, medan han hade haft ett aktivt sexliv i 5 år med ett antal flickvänner och många tillfälliga partners. Förutom det fysiska och känslomässiga tror jag nog att det också var känslan av något annorlunda och lite förbjudet som tände mig.

Tyvärr valde han att avsluta relationen och gå vidare till nästa. Jättejobbigt för mig men bara att acceptera. Ett antal år senare hade jag en svensk partner, men det blev aldrig samma sak, fick inte ens orgasm. Har inte testat flera. Svårt att säga om jag skulle lockas mera av vitt eller svart i dag, förmodligen krävs det rätt individ och inte en speciell kategori. Det är fortfarande tanken på nr 1 som är det som tänder mig mest, kanske inte så bra, men svårt att göra något åt.
  • Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-14 19:22:34 följande:
    Tråkigt det tog slut och du inte blivit riktigt tillfredsställd efter det. Låter så sorgligt.
    Va menar du med "nr 1" i "Det är fortfarande tanken på nr 1 som är det som tänder mig mest, kanske inte så bra, men svårt att göra något åt"? Menar du din första kille eller nåt annat?
    För mig ger kontraster spänning i det sexuella.
    Jo, det är just det jag menar, första killen. När lusten är som starkast blir det lätt så att minnesbilder av tiden med honom kommer upp, även om det är 10 år sen nu. Och omvänt när jag tänker på honom väcks lusten som lättast. 
  • Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-14 19:22:34 följande:
    Tråkigt det tog slut och du inte blivit riktigt tillfredsställd efter det. Låter så sorgligt.
    Va menar du med "nr 1" i "Det är fortfarande tanken på nr 1 som är det som tänder mig mest, kanske inte så bra, men svårt att göra något åt"? Menar du din första kille eller nåt annat?
    För mig ger kontraster spänning i det sexuella.
    Tänkte ytterligare säga att det var jobbigt när det tog slut ja. Men vi drar väl olika lotter i livets lotteri när det gäller sex och kärlek. Det var nog egentligen så att han var en perfekt partner för mig men jag var inte den bästa för honom, Han hade haft bättre tidigare och fick säkert en bättre match med sin nästa partner också som var lite yngre än honom, De är gifta och har barn i dag och verkar ha det jättebra tillsammans. Vi har en ok relation och pratar ibland när vi träffas, så det är bra till den delen.

Visst är det synd att jag har fått så kort period av sexuell lycka, men jag skulle inte vilja vara utan den upplevelsen. Det varierar nog ganska mycket vad mina kompisar har för erfarenheter också. Vissa har jättebra sex, vissa sämre, någon lever utan sex. För en del är relationen i övrigt bra, men sexet dåligt eller tvärtom. Ingen som jag känner nära har haft en svart man, så jag kan inte tillföra några erfarenheter till trådens huvudtema utöver mina egna.
  • Anonym (Bättre)
    Anonym (Erfaren Kvinna) skrev 2018-06-28 15:10:43 följande:

Jag kan bara tala utifrån egna erfarenheter.
    Håller i stort med lindamedkatten, m fl?
    Är gift men vi testar ibland lite swingersliv och vi har även ömsesidigt kommit överens med varandra om viss begränsad tillåtelse att träffa andra.

Jag och min man älskar varandra djup, ärligt och ganska så villkorslöst och vi har också ett spännande, omväxlande och tillfredsställande sexliv med varandra.
    Min man gillar ibland att dela mig med en annan man, eller att se mig med en annan man eller att jag själv träffar någon.
    (Men jag gillar inte alls på samma sätt att dela honom med en annan kvinna.)

Kontrasten svart/vit är tilltalande för mig, så som kontraster ofta är. Det gör mig extra tänd, sannolikt av flera orsaker än enbart färg-kontrasten.
    När jag tänder på en annan man och när jag önskar älska med en annan man så är det ofta en man som erbjuder någon typ av kontrast till min egen man. 
    Min man är i samma ålder som jag, han är vit, blond, blå ögon, inte skägg/hårig, normalt utrustad, han har för mig ett vackert utseende, är typ jämställd och inte utpräglat dominant, han tar mycket större hänsyn till min sexuella tillfredsställelse än sin egen, osv...
    (ja, jag älskar honom!).

Men jag gillar alltså kontraster och jag önskar ibland omväxling.
    Då kan du kanske själv tänka dig vilka typer av älskare jag gillar att träffa?

Jag har haft fler vita än svarta älskare men väljer här berätta om mina erfarenheter av svarta män.
    Jag är oftast mera noga och återhållsam när det gäller urvalet av vilken svart man jag eventuellt väljer att träffa, så det har hittills blivit ett begränsat antal.
    Generellt är de mera sugna och intresserade, mera öppet uppvaktande och mera på. Ger mer uppskattning och fler komplimanger. Dansar härligt. De flesta har varit något yngre till mycket yngre än jag och de har alla varit mer eller mindre välutrustade, vilket kan hänga samman med mitt medvetna urval. Även när det kommer till själva sexet så är de generellt mycket mera på, mera sugna och intresserade. De yngre svarta män jag träffat har uppenbart, tydligt och öppet visat att de tänt väldigt mycket på mig, en mogen kvinna (milf?), med blont hår, blå ögon, kurvig figur med lite fyllig rumpa och runda lår. 
    Allt detta, särskilt att de så tydligt tänder på mig, och mer därtill, är sådant som får mig att tända.
    När jag blir riktigt tänd så upplever jag självfallet att min älskare är bättre i sängen.
    Vad gäller storleken på kuken så är det grovleken, inte längden, som är absolut viktigast för mig.
    Om jag hypotetiskt har två helt likvärdiga män och lika goda älskare men den ena har mycket större och grövre kuk så har jag utan tvekan skönare sex och mycket häftigare orgasmer med den mest välutrustade.
    De svarta älskare jag har erfarenhet av har alltså varit relativt välutrustade, en eller två har varit mycket stora och grova.

Så som svar på TS fråga så säger jag ja, mina svarta älskare har i de flesta fall varit mycket bättre i sängen. Mina absolut häftigaste och bästa sexuella upplevelser har varit med svarta älskare.

Min man låter mig alltså träffa andra män. Han tom uppmuntrar mig att träffa svarta män. Vi har resonerat om varför? Det finns säkert många orsaker men min man har bl a sagt att han känner ingen som helst oro för att jag skulle bli kär på riktigt i en svart man och därför känner han ingen risk att förlora mig. Jag kan nog hålla med honom om detta.

Jag har varit med bara en svart, men mina erfarenheter stämmer bra med dina.
Svar på tråden Kvinnor och svarta män