• Contador

Kvinnor och svarta män

Det är lite av en myt det där. Det finns inte på riktigt.

För det första har inte svarta män större. Det är inget jag säger så där för att övertyga..Det kaev stämma med västafrikanska män eller centralafrika? Kanske men definktivt inte sydafrika nlrdafrika eller östafrika eller svarta i sydasien.

En annan sak är att vita kvinnor i amerika reser till Haiti och jamaica för sex trots att det finns gott om svarta i usa. Kontentan är väl att stimulansen ligger i maktförhållandet dör det fortfarande finns en och annan rastapojke som går omkring i vasskjol eller penkipåse. Rasspänningen i väst är väl ganska så överreklamerad.

• Contador
    Anonym (Erfaren Kvinna) skrev 2018-07-03 21:27:11 följande:

Contador, så du menar att du kan fastställa att mina egna erfarenheter inte är sanna?

Jag har gett bakgrund och beskrivit varför mina erfarenheter och mina upplevelser är att de svarta män jag har älskat med har varit mycket bättre i sängen. Det är mitt svar på ts fråga.

Du har inte rätt att påstå att "det finns inte på riktigt".

Jag har aldrig varit i vare sig Jamaica eller Haiti så det där med maktförhållande är sakfel, åtminstone i mitt fall.

Självklart kan jag inte fastställa att du har fel mer än

att japanska kvinnor har fått för sig att män från indonesien är fantastiska älskare

Det sitter i huvudet. Men jag menar att det finns mkt som pekar åt att det jag skrev tillhör vanligheten. Sen är det väl klart att det finns par vita kvinnor /män från ethiopien eller botswana eller vita män kvinnor från tyskland eller kongo som är övertygade att de hittat de bästa de kan få.

Vad jag reagerade på var att tro att svart är positovt stigmatiserat är ungefär som att skriva att svenska män dras till asiater och tar kurder som ett praktexempel. Det är i stort vita män som gillar att sprida myten om svarta men knapoast nögot globalt fenomen att vita l

kvinnor dras till svarta sexuellt. Däremot finns det ett specifikt stigmatiserad sexualksering gentemot svarta män från central och västafrika samt västindien. 3 specifika gepgrafiska områden. Men smaken är som baken.
  • Contador
    misil skrev 2018-07-05 11:13:44 följande:

Det finns en studie där man tittat på storleken,den visar att vita har störst och svarta kommer tvåa och asiater sist,den här studien har man pratat om i programmet Fråga Olle vilket gjorde att jag blev av med en del fördomar.

Har endast haft sex med två svarta kvinnor den ena var jag tillsammans med en tid,och jag skulle ljuga om jag inte erkände att det fanns ett visst exotiskt inslag som gjorde sexet intressant och bra,jag gissar att vissa vita kvinnor känner samma sak när man har sex med svarta män.

Det där har du nog rätt i. På typ 80 tsöet hade vi öroblem med övervilt då kampriintaget i Afrika var lågt. Idag råder det nästan ett motsatsförhållande där fetma är globalt och stigmatiserimg mot vältränade kroppar med lågt bmi är mer komplext

Skulle nog påstå att både kvinnor och män är mindre inskränkta nu än för 30 år sedan.
Svar på tråden Kvinnor och svarta män