Inlägg från: Anonym (Erfaren Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erfaren Kvinna)

Kvinnor och svarta män

Jag kan bara tala utifrån egna erfarenheter.
    Håller i stort med lindamedkatten, m fl?
    Är gift men vi testar ibland lite swingersliv och vi har även ömsesidigt kommit överens med varandra om viss begränsad tillåtelse att träffa andra.

Jag och min man älskar varandra djup, ärligt och ganska så villkorslöst och vi har också ett spännande, omväxlande och tillfredsställande sexliv med varandra.
    Min man gillar ibland att dela mig med en annan man, eller att se mig med en annan man eller att jag själv träffar någon.
    (Men jag gillar inte alls på samma sätt att dela honom med en annan kvinna.)

Kontrasten svart/vit är tilltalande för mig, så som kontraster ofta är. Det gör mig extra tänd, sannolikt av flera orsaker än enbart färg-kontrasten.
    När jag tänder på en annan man och när jag önskar älska med en annan man så är det ofta en man som erbjuder någon typ av kontrast till min egen man. 
    Min man är i samma ålder som jag, han är vit, blond, blå ögon, inte skägg/hårig, normalt utrustad, han har för mig ett vackert utseende, är typ jämställd och inte utpräglat dominant, han tar mycket större hänsyn till min sexuella tillfredsställelse än sin egen, osv...
    (ja, jag älskar honom!).

Men jag gillar alltså kontraster och jag önskar ibland omväxling.
    Då kan du kanske själv tänka dig vilka typer av älskare jag gillar att träffa?

Jag har haft fler vita än svarta älskare men väljer här berätta om mina erfarenheter av svarta män.
    Jag är oftast mera noga och återhållsam när det gäller urvalet av vilken svart man jag eventuellt väljer att träffa, så det har hittills blivit ett begränsat antal.
    Generellt är de mera sugna och intresserade, mera öppet uppvaktande och mera på. Ger mer uppskattning och fler komplimanger. Dansar härligt. De flesta har varit något yngre till mycket yngre än jag och de har alla varit mer eller mindre välutrustade, vilket kan hänga samman med mitt medvetna urval. Även när det kommer till själva sexet så är de generellt mycket mera på, mera sugna och intresserade. De yngre svarta män jag träffat har uppenbart, tydligt och öppet visat att de tänt väldigt mycket på mig, en mogen kvinna (milf?), med blont hår, blå ögon, kurvig figur med lite fyllig rumpa och runda lår. 
    Allt detta, särskilt att de så tydligt tänder på mig, och mer därtill, är sådant som får mig att tända.
    När jag blir riktigt tänd så upplever jag självfallet att min älskare är bättre i sängen.
    Vad gäller storleken på kuken så är det grovleken, inte längden, som är absolut viktigast för mig.
    Om jag hypotetiskt har två helt likvärdiga män och lika goda älskare men den ena har mycket större och grövre kuk så har jag utan tvekan skönare sex och mycket häftigare orgasmer med den mest välutrustade.
    De svarta älskare jag har erfarenhet av har alltså varit relativt välutrustade, en eller två har varit mycket stora och grova.

Så som svar på TS fråga så säger jag ja, mina svarta älskare har i de flesta fall varit mycket bättre i sängen. Mina absolut häftigaste och bästa sexuella upplevelser har varit med svarta älskare.

Min man låter mig alltså träffa andra män. Han tom uppmuntrar mig att träffa svarta män. Vi har resonerat om varför? Det finns säkert många orsaker men min man har bl a sagt att han känner ingen som helst oro för att jag skulle bli kär på riktigt i en svart man och därför känner han ingen risk att förlora mig. Jag kan nog hålla med honom om detta.

Contador, så du menar att du kan fastställa att mina egna erfarenheter inte är sanna?
    Jag har gett bakgrund och beskrivit varför mina erfarenheter och mina upplevelser är att de svarta män jag har älskat med har varit mycket bättre i sängen. Det är mitt svar på ts fråga.
    Du har inte rätt att påstå att "det finns inte på riktigt".

Jag har aldrig varit i vare sig Jamaica eller Haiti så det där med maktförhållande är sakfel, åtminstone i mitt fall.

Milkshake; De flesta har jag träffat på annat sätt än genom swingklubbar. Vi har bara besökt sådana klubbar vid ett fåtal tillfällen.

Svar på tråden Kvinnor och svarta män