Kissa i duschen
Har precis fått reda på att min man kissar i duschen.
Han påstår att många gör det.
Vad tycker ni om eran partner hade gjort det?
Gör ni det själva?
Har precis fått reda på att min man kissar i duschen.
Han påstår att många gör det.
Vad tycker ni om eran partner hade gjort det?
Gör ni det själva?
Här kissar vi i duschen båda två. Som andra säger, sparar vatten.
Det var även min räddning efter min förlossning, att kissa i duschen utan att hela underlivet brann sönder.
Det var även min räddning efter min förlossning, att kissa i duschen utan att hela underlivet brann sönder.
Här kissas det också i duschen.
Sällan i duschen, men dagligen i tvättstället. Perfekt höjd och spar tid att kissa medan man borstar tänderna.
Är ju väldigt stor skillnad mellan att kissa i duschen och att kissa i en pool... ojämförbart.
Jag kissar aldrig i duschen, kissar på toa innan jag hoppar in i duschen. Har aldrig ens tänkt på att man kan göra det. Toa först är rent automatiskt. Blir lite förvånad när jag läser här faktiskt...
Jag är ingen duschkissare och om maken är det har jag ingen aning om. Så länge han sköljer av efter sig om han nu kissar så bryr jag mig inte.
Har för mig att jag läst om att det är bra att kissa duschen både för miljön och ur hälsoperspektiv eftersom man slappnar av på ett annat sätt i underlivet när man står upp mot att sitta ned - vi kvinnor då. För män är det väl bättre att sitta ned på toan än att stå upp. Om det beror på att de slipper få stryk/skäll av oss kvinnor när de skvätter på golvet som de ofta gör när de står upp eller om det beror på annat låter jag vara osagt
Ja det gör jag. Om jag blir nödig under duschen måste jag annars torka mig, upp, springa genom köket och hallen runt till toaletten som är vid ytterdörren.
Kissar nästan dagligen i duschen. Kanske inte så mycket av miljöskäl eller för att spara vatten, mer av lathet.
Yes, kissar i duschen om jag behöver. Handfatet händer också, det är bra höjd och man kan göra annat samtidigt såsom en annan skrev, borsta tänderna t ex...
Kan t o m tycka det är lite mysigt att kissa i duschen, inte bara av praktiska skäl.
Är också man och kissar i duschen om jag behöver.
Praktiskt och bra för miljön.
Alla borde göra det.
Nej, aldrig. Tycker det är vidrigt. Jag går på toa om jag behöver kissa.