Föööör tidigt?!?!
Hej!
Är i vecka 4 och precis plussat. Haft graviditetssymtom sedan äl! Vet precis när jag hade äl och när vi hade sex. Jag känner mig helt knäpp, tror jag kände "befruktningen" och/eller när ägget fäste. Sen den dagen, ständig molvärk, den har blivit värre för varje dag och blir värre mot kvällen och på nätterna vaknar jag av smärta.
Sjukt ont i ryggen , har dock en känslig rygg med inte haft ont i ryggen på länge. Livrädd att belasta fel då jag lätt får ryggskott... Helt stel i kroppen, ont i ljumskar och neråt benen och bak i ryggen som sagt.
Livmodertappen känns jätteöm och det liksom ilar inuti, som att nåt sitter ivägen och vill ut! Svårt att förklara. Kissnödig ofta . Liiite ömma bröst men inga andra symtom. Har två barn sen tidigare, vars graviditeter inte varit lätta eller smärtfria alls! Men detta har inte visat sig förrän vecka 10-12. Blev sjukskriven med båda barnen i v 15 för sammandragningar och smärta och båda barnen "stoppades" fyra ggr mellan v 20-34.
Antar att denna grav blir lite likadan, men ska/kan det verkligen börja så här tidigt?