• Ascendere

Fiasko till möhippa

Haha, tack för att du bjöd på denna, lät ju askul!
    Säga vad man vill om dina vänner men de verkar INTE tråkiga i alla fall.
    Som ovan skrev, var glad att du fick en unik upplevelse istället för "viiiiin, spaaaaa, och manikyyyyyyr".

Var tvungen att skratta högt när jag läste episoden med krokmodellen som fick stånd!

• Ascendere
    molly50 skrev 2016-07-26 12:59:39 följande:
    Verkligen askul med sk vänner som förnedrar en mot ens vilja.
    Är du kanske en av TS sk "vänner"?
    Nej alltså, jag menar inte att mobba ts, och visst kan jag hålla med om att vännerna varit taskiga, men hela situationen är ändå väldigt dråplig, ts vill ha en lugn dag på spa med vännerna och får istället dricka ren vodka och tafsa på en naken krokimodell med erektion, någonstans i spänningsfältet mellan dessa två ytterligheter, eller mellan önskan och verklighet om man så vill, uppstår komiken. 

Sedan kan jag inte förneka att det även finns något tilltalande i att se ett kontrollfreak för en gångs skull helt förlora kontrollen och tvingas konfrontera helt nya utflippade situationer där hon normalt inte skulle ha hamnat. 
  • Ascendere
    Anonym (undrar) skrev 2016-07-26 14:58:03 följande:
    Förstår du hur det känns för ett kontrollfreak att usättas för något sådant?
    Jobbigt, gissar jag. Kontrollfreaks kan ju också vara rätt jobbiga själva till exempel mot sina kollegor, och det är väl där någonstans komiken uppstår, kontrollfreaket som normalt försöker kontrollera allt och alla tappar själv kontrollen, liksom. 

Men visst, jag köper att det sammantaget var jobbigt för TS, tror dock hon kommer att kunna skratta åt det om några år.
  • Ascendere
    elin1989 skrev 2016-07-26 16:56:31 följande:

Men nu var det ju hennes möhippa? Det ska väl ändå vara roligt för bruden, inte för andra som något sorts antropologiskt experiment...

Jag förstår att det inte var roligt för ts. Jag tyckte dock den absurda situationen bjöd på en massa komiska poänger. Visserligen på ts bekostnad, men fortfarande roligt dock. Men tråkigt för ts.
Svar på tråden Fiasko till möhippa