• elin1989

Fiasko till möhippa

Ascendere skrev 2016-07-26 15:14:43 följande:

Jobbigt, gissar jag. Kontrollfreaks kan ju också vara rätt jobbiga själva till exempel mot sina kollegor, och det är väl där någonstans komiken uppstår, kontrollfreaket som normalt försöker kontrollera allt och alla tappar själv kontrollen, liksom. 

Men visst, jag köper att det sammantaget var jobbigt för TS, tror dock hon kommer att kunna skratta åt det om några år.

Men nu var det ju hennes möhippa? Det ska väl ändå vara roligt för bruden, inte för andra som något sorts antropologiskt experiment...
  • elin1989

Om TS sa ifrån ordentligt innan att hon verkligen inte ville ha naket eller förnedring och vännerna valde att göra det ändå så skulle jag skippa de vännerna från och med nu och de skulle inte vara bjudna till bröllopet. Om de inte förstod att TS menade allvar med att hon inte ville ha den typen av aktiviteter så kanske man får ha lite överseende. Om TS väljer att dricka ren vodka så är det hennes eget val dock tycker jag, om de nu inte faktiskt fysiskt tvingade henne. Ingen kan ju hälla i en vuxen person vodka om de inte godkänner det själva.

Svar på tråden Fiasko till möhippa