Fiasko till möhippa
Påven Johanna skrev 2016-07-27 14:05:34 följande:
Nej, jag är en empatilös jävel som inte har förståelse för att det tydligen kan vara omöjligt att själv bestämma om, vad och hur mycket man vill dricka. För mig är grupptryck ett fenomen som, om det ska förstås, hör hemma i unga tonår och inte i vuxenlivet. Utöver det så var väl ts mer av en festförstörare (party pooper för dig som till dels förefaller vara engelskspråkig) genom att ta de där glasen, bli mycket berusad, bakis och därmed inte ens kunna närvara vid "finalen" än vad hon skulle varit om hon tagit sig rätten att bestämma över sitt eget intag.
Jag begriper inte över huvud taget att man kan vilja vara en så ryggradslös person.
Pga sånna som dig som det finns grupptryck och folk som kanske inte besitter den kapacitet som en ledare eller någon som hörs mest gör blir ryggradslösa.
Om människor lät folk vara sig själva, respekterade varandra för vad vi var och inte rangordnade vad som passar och inte så hade nog intw ryggradslös varit en issue.
Sånna som dig håller jag mig borta för, oftast otroligt arroganta heeeeelt idiotiska folk som ....