Bf 2017 Kalmar/Öland
Hej!
Finns det fler gravida i Kalmar/Öland-området som har bf 2017? :) Vore roligt att följas åt!
Jag själv är 24 år gammal, bor på Öland och väntar första barnet som är beräknat till den 12 januari.
Hej!
Finns det fler gravida i Kalmar/Öland-området som har bf 2017? :) Vore roligt att följas åt!
Jag själv är 24 år gammal, bor på Öland och väntar första barnet som är beräknat till den 12 januari.
Hejhej! Har bf 28e mars och bor i Kalmar är 22 år och detta är första barnet
Enligt appen jag använder är jag i v6 (5+0) men enligt andra sajter i andra veckor.. Men följer appen tills min blivande bm säger annat (eller samma) mår nästan kusligt bra, lite förändrad mage, känsliga bröst och spänd känsla i nedre delen av magen mot kvällen är det enda jag upplever hittills. Varit gravid tidigare (oplanerat o så, blev abort..) och då mådde jag helt annorlunda, mådde döilla dagen innan mensen och tålde inte lukten av kaffe (älskar kaffe) så är väldigt förvånad hur annorlunda det kan vara!
Hur mår du?
Hejhopp! :) var på vårat andra kubtest igår då första gången så var bebis för liten. Vi fick 1:20000 vilket var bra tydligen. Fick nytt datum och har nu istället 10 februari, hade 30 januari först, lite surt att gå tillbaka nästan 2 veckor men vad gör de när bebis mår bra! :) går in i vecka 14 imorgon och nu vill ja bara att magen ska växa så de syns!! :D
Ja det var verkligen trist att bli tillbaka flyttad men då är man mer säker på att de blir efter årskiftet iallafall ;)
Så härligt! Ska ni kolla kön? :)
Haha samma här, ja bara måste veta! Allt blir så mycket enklare, inreda rum och kläder efter kön. Jag är inte så tjejig av mig men blir de en tjej så blir de nog mycket rosa.. :D ja tycker inte de finns så mycket neutrala kläder utan allt är antingen killigt eller tjejigt.. Inte vågat köpa något föräns vi varit på rul. Vi fick tid 2 dagar innan vi åker utomlands i slutet av februari :D har ni fått tid?
Oj, skulle givetvis vara september inte februari haha.
Vi åker till Kroatien. 2,45 timmars flyg så de blir perfekt :D
Tiden går rätt snabbt! Jag har några tjej namn men inte killnamn, skitsvårt att hitta unika men fina namn :)
Tack! :D min sambo ratar varenda killnamn jag tycker om så vi får se sen när vi vet kön. Känns som det är en tjej men min sambo tror pojke.. Så är de väl alltid ;) haha
Längtar så tills vi kan inreda rummet! :D är tillbaka från semester på måndag och är då i v 15, får se om någon på jobbet märker något (mer än cheferna som redan vet) för nu har de blivit en bula.. :) vilken vecka är du i nu?
Jag har själv råkart säga han fler gånger, faller mer in haha..
Åh vad härligt!! Jag får vänta enda till 22 sep :( ja de skulle vara så typiskt ;) vi har bestämt oss för att skulle dom inte kunna se könet så betalar vi för ett extra ultraljud om de inte är allt för mycket pengar. Vi bor i hus i Smedby! Nidå? :) Jag jobbar på Bilkompani i Kalmar, ansvarar för nybilsleveranser och är servicerådgivare för transportbilar :) vad jobbar du med?
Ja en kompis till mig ville betala för ett extra men de ville inte hennes sambo för dom fick inte riktigt svar vilket kön de va. Kom ut en tjej sen ;)
Härligt!! Men ni trivs på Öland? :)
Jag blev inlagd av en tjej men har inte gjort det officiellt för jobbarkompisar och andra vänner så jag gick ur de så går ja med sen efter rul när vi tänkt berätta för Facebook och så. Det var ju ingen hemlig grupp :) är med i en annan grupp som är hemlig men de är för februari i hela Sverige :)
Hej tjejer!
Vill inte göra er ledsna och ja hoppas ni stöter på "rätt" bm på rul för långt ifrån alla vill berätta kön. De är jätte tråkigt tycker ja! Men ja hoppas ni får veta =)
För övrigt vill ja säga grattis till er =) hittade in här av en slump.
Jag har haft två i kalmar som inte velat säga. Dom har nästan blivit sura när man för de på tal. Tyvärr. Ja kan förstå att dom inte kan lämna garantier men om de blivande är nyfikna kan man väl säga liksom =)
Jag är snart klar. V 36 =)
Hej, Nu vet jag inte om ni bara vill ha folk som bor i närheten av Kalmar? men jag bor i Västervik, alltså norra delen av Kalmar län, dock är det så lite folk här uppe och skulle vara trevligt att lära känna några som bor ganska i närheten iaf. Dessutom kommer jag nog vara då och då i Kalmar, p.g.a. att min närmaste vän flyttade precis ner dit.
jag plussade precis iaf och har BF någon gång 21-27 maj, första barnet för mig, tyvärr har jag 2 mf sedan tidigare men jag tror att det kommer gå vägen den här gången :)
haha aa blev så förvånad när jag såg ditt namn i den här gruppen :D tack så jättemycket att ja får vara med :)
Ja jag känner mig inte så orolig den här gången, jag ska få testa mitt TSH värde imorgon och efter de har jag gjort allt jag kan för att de ska gå vägen, resten är inte i mina händer.
Ska prata med en BM på måndag så efter de ska jag boka en tid till UL, vet dock inte när men runt v 7 tror jag, sen kommer jag nog försöka få ett runt v 9-10 och sen KUB v.12. Om sjukvården här inte vill ta emot mig så kommer jag åka till oskarshamn och ta det på den privata kliniken som ligger där.
haha :) komiskt iaf
aa de känns väldigt skönt att känna mig såhär lugn :) och aa de är skönt att få kola upp TSH värdet imorgon, hoppas självklart på bra svar men det känns skönt att de är villiga att kolla upp de åt mig iaf :D
Hoppas på att jag får tidigt VUL, men som sagt har ju reservplan :P
Hur mår du då?
Hej och välkomna tjejer! :) Roligt att ni hittat hit och grattis till graviditeterna! Vill tipsa om att det även finns en facebookgrupp för oss i Kalmarområdet som är beräknade 2017 :)
När under 2017 är alla beräknade?