Lizzie09 skrev 2016-08-14 16:25:38 följande:
Haha ja det blir nog lätt så! Jag säger mest "den", men gillar inte riktigt att säga det så kommer kännas bättre efter rul att kunna säga hon eller han ;) Förstår att det känns långt bort, hoppas det går fort dit ändå! :) Oh kan man göra det i Kalmar? Vill så gärna veta kön så skulle bli besviken om man inte fick veta, så ett extra ultraljud vore perfekt reservplan!
Okej! :) Vi bor också i hus, på mellersta Öland. I Gärdslösa ungefär :) Flyttade hit i september 2015. Aha vad roligt! Jag jobbar som lärare uppe i Löttorp för nyanlända barn i klass 2, bästa jobb jag haft :)
Får passa på att tipsa om en sluten grupp som har startat på facebook, den är för oss som har bf 2017 och bor i Kalmartrakten :)
Ja en kompis till mig ville betala för ett extra men de ville inte hennes sambo för dom fick inte riktigt svar vilket kön de va. Kom ut en tjej sen ;)
Härligt!! Men ni trivs på Öland? :)
Jag blev inlagd av en tjej men har inte gjort det officiellt för jobbarkompisar och andra vänner så jag gick ur de så går ja med sen efter rul när vi tänkt berätta för Facebook och så. Det var ju ingen hemlig grupp :) är med i en annan grupp som är hemlig men de är för februari i hela Sverige :)