• thimpan08

Huvudvärk!

Jag blir tokig snart! Nu har jag haft konstant huvudvärk i 3 veckor. Har väl hänt någon enstaka dag att jag har sluppit den, men inte är de ofta. Jag är gravid i v.13+4. Hade +1 i äggvita vid inskrivningen hos bm för ca 3 veckor sen och blt på 130/80. Alvedon hjälper inte, och dessutom vill ja inte knapra de varje dag heller. Någon som har något tips?

Kan väl inte vara havandeskapsförgiftning som spökar? Hade samma sak med sonen, huvudvärk varje dag, äggvita i urinen låg på +2 och +3. Men då va blt "normalt".

• Svar på tråden Huvudvärk!
  • Pimpinellan

Det är inte migrän då? Har jag haft nästan hela tiden. Då hjälper självklart inte Alvedon utan man behöver migränmedicin.

• LisaAa

Är i vecka 12+ och har oxå haft konstant huvudvärk i flera veckor.. Va på inskrivning förra veckan och järnvärdet va lågt så fick börja med järntabletter.. Nu är huvudvärken borta!

• thimpan08
    LisaAa skrev 2016-07-27 19:28:37 följande:

Är i vecka 12+ och har oxå haft konstant huvudvärk i flera veckor.. Va på inskrivning förra veckan och järnvärdet va lågt så fick börja med järntabletter.. Nu är huvudvärken borta!

Lyllos dig som slipper!

Mitt järnvärde är bra.
  • thimpan08
    Pimpinellan skrev 2016-07-27 18:31:32 följande:

Det är inte migrän då? Har jag haft nästan hela tiden. Då hjälper självklart inte Alvedon utan man behöver migränmedicin.

Det känns inte som migrän faktiskt.

Men kan ju vara värt att prova, ifall de är det.
Svar på tråden Huvudvärk!