Inlägg från: Anonym (teori) |Visa alla inlägg
  • Anonym (teori)

Ogillar svenska tjejer svenska killar?

Jag har en teori om varför det främst är trash-brudar som säger sig föredra blattar. För så är det ju, det gäller ju knappast svenska tjejer överlag.

De svenska killar som trash-brudarna kan få är losers. Fula, lata, sitter framför datorn och röker braj hela dagarna, typ.

Dessa brudar kan inte få attraktiva svenska (eller västerländska) killar. Då blir invandrare mer intressanta. De blandpar jag har sett där han har varit t ex afrikan eller arab och hon trash (ibland är hon attraktiv men det är SÄLLAN), har killen oftast varit snyggare än hon, ibland mycket snyggare. Samt ibland verkat vettigare också.

Visst kan man tycka att svenska trash-tjejer borde nöja sig med svenska trash-killar. Men varför ska de göra det, om de kan "byta upp sig"? Vilket de gör om de träffar någon snygg och trevlig blatte som vill ha dem.

Gällande att tjejer föredrar mörkt hår på killar, är det betydligt mer utbrett än att tjejer skulle föredra invandrare. "Tall dark stranger" är ju ett vanligt ideal, men då snackar vi mörkhåriga men ljushyade män. Alltså män med europeiska drag. T ex som Stålmannen brukar se ut. Inte som en arab.

Sen tror jag att ser man ut som Thor eller Captain America, spelar det ingen roll om man är nästan lika blond som Emil i Lönneberga. Tjejerna kommer att flockas ändå.

Jag vet att de flesta killar inte ser ut så, min poäng var bara att det knappast är hårfärgen som avgör i slutändan. Utan hur killen ser ut i övrigt samt hur han är som person.

Svar på tråden Ogillar svenska tjejer svenska killar?