Anonym (:() skrev 2016-09-04 08:20:19 följande:
Läste du ens det hela jag skrivit? Vi HAR ett större boende som vi ska flytta in i till nästa år, vi har alltså inget boende under tiden vi är borta. Jag är väl medveten om att abort inte är ett preventivmedel, så det är jag på det klara med. Nej man tar inte bort ett barn man vill ha, men om läget blir fullständigt fel så kanske man får tänka både en och två gånger på om det verkligen blir rätt. Hade det enbart varit pga resan så hade vi givetvis behållt. Det är inte det de är frågan om, men nu har vi alltså inte ens boendet kvar under tiden vi är borta. Det finns mycket som säger nej till det hela (alltså inte bara resan), men även saker som säger ja givetvis.
Det är inte frågan om att säga JA eller NEJ till om detta barn ska få fortsätta leva! Det ÄR REDAN! Det Finns redan!! Ni har haft samliv, utan skydd dessutom, för att ni VILLE ha ett andra barn, ert första barn tog TRE ÅR (det är lång tid) att bli till, nu växer ett nytt människoliv i din livmoder. Läs igen. Lycka till med denna graviditeten! Och grattis.