Inlägg från: Anonym (Omg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Omg)

Känns som det inte finns något annat val

Alltså en abort i detta fall är helt sjukt. För en jävla resa tänker du ta bort ditt andra barn. Kanske du inte blir gravid igen efter det. Har du tänkt på det? Jag hoppas resan är jävligt värt det.

• Anonym (Omg)
    Anonym (:() skrev 2016-09-04 11:05:00 följande:

Nu börjar jag tröttna på dessa påhopp helt ärligt. Är du 12år och trevar efter barn själv, men ej har möjlighet att få, eller vad? Du kanske inte kan läsa? Det står klart och tydligt att det INTE är endast pga resan. Vi har inget boende under tiden vi ska vara borta, men du kanske tycker det är lämpligt för en 1åring att i ovisshet eventuellt inte ha en bostad, eller för den delen, vara havande och inte veta om man har en bostad om man föder tidigt etc. Dessutom har jag en operation som jag bör göra (även om jag kan skjuta på den, vilket jag hellre gör om jag hittar en lösning på att behålla) JAG VILL ALLTSÅ BEHÅLLA, men hittar jag inte en vettig, genomförbar lösning som gör att vi har boende under tiden, eller på ett säkert sätt kan ta oss på resan i alla fall, så kommer jag ej behålla - både för min då 1årings skull, så hon slipper sitta utan bostad i 3 månader OCH för det ofödda barnets. Jag tänker inte föda ett barn till världen om jag inte har förutsättningarna för det där och då! För DET om något skulle vara egoistiskt. 

Och ja, vi skulle ha skyddat oss, men tanken var att vi ville ha barn. Men när vi boka resan, sa upp lägenheten och jag fick ja till operationen så skulle jag omedelbart börja med preventivmedel, men då var jag redan gravid. 

Thats it! Nu är jag gravid och behöver ta itu med hur jag ska göra. Så jag behöver inga moralkärringar som inte kan läsa, eller om ni nu är 12åriga ungar som inte har något bättre för er än att klanka ner på någon som sitter i en jobbig situation. Har ni inga vettiga förslag på lösningar och bara måste tala om vilken dålig morsa jag är så kan ni lika gärna hålla k*ften. Jag gör allt, och då menar jag allt för att min familj ska få de bästa förutsättningarna, jag gör allt för min dotter så någon dålig mamma är jag så f*n heller! 

Jag har 5 barn tackar som frågar. Jag valde livet för mina barn. Och jo det är sjukt att göra abort för en jävla resa märkning uppenbarligen inte skyddat er.
Svar på tråden Känns som det inte finns något annat val