Juliii86 skrev 2016-10-07 15:35:24 följande:
åh vad spännande :) hoppas att det blir ett starkt plus på fredag.
jagkan skrev 2016-10-07 09:14:50 följande:
det går framåt... en vecka kvar till jag börjar sprutor igen...
hoppas att allt går bra idag! Berätta gärna efteråt!
jaha ok, det kommer gå bra det här gången, håller tummarna för dig!
Hej alla! Har sovit ett par timmar och vaknade nyss efter hemkommen från sjukhus. Det gick bra men jag hade hoppats på att det hade gått bättre. När läkaren skulle kolla min vänstra äggstock kunde hon inte se stora ägg, de hade fyllt med vätska (antog hon) och kanske hade spräckts innan uttagning i vilket fall så plockade hon ut dessa vätskefyllda äggblåsor för att se om de verkligen var ägg i eller inte. På den högra såg hon flera ägg som var stora så det var positivt. Nu ska vi se om jag säger rätt, de fick ut 6 st varav dom var 4 ägg. Det gjorde lite ont när de skulle plocka ut men det var inte så farligt som jag trodde, mest för att jag låg och spände mig.
På söndag blir insättning kl 13.00 så under tiden kommer jag ta lutinus fram tills testdag. Alltså den lilla behållaren och tabletten gör ju svin ont. Det är så torrt och obehagligt att föra in den. Någon som använder sig utav den? Hur gör ni för att det inte ska svida? BM sa att jag inte skulle föra inte så långt upp men jag försökte så gott jag kunde men känner att jag inte förde in den ordentligt.
Idag blir det att knappra på panodil för att inte få tillbaka smärtan och vila hela dagen.
Lycka till!
Jag använder inte behållaren... känns som om tabletten ska ramla av den....