• Jn1

BF 27 Maj-3 Juni

Åh får jag också vara med? Har bf 3 juni om jag har räknat rätt. Ska till bm på fredag! Jag har typ "växtvärk", känns nästan varje dag. Mår illa på morgonen och har ont i ljumskarna :P och jätteömma bröstvårtor! Jag har varit en storrökare och dricker väldigt mycket kaffe så har haft ett par kämpiga dagar, men det är värt det i slutändan :) plussade i fredags

• Jn1
    crizziepalm skrev 2016-10-04 12:36:24 följande:

Ngn mer som får stick/hugg i äggstockstrakten? (V.6) sjukt svullen o gått upp 5 kilo..

Ja jag känner också stick emellanåt.. är också v6. Känner mig svullen om magen och känner mig jättegravid hahah
  • Jn1
    Emppo skrev 2016-10-05 06:55:08 följande:

Har ni alla skrivit in er på mvc? Jag känner att jag avvaktar någon vecka till.

Jag var hos BM idag :) var mest information och svara på diverse frågor om livet i allmänhet, och fick med mig lite broschyrer och en bok hem.. Ska tillbaka den 27 oktober och ta prover. UL blir inte förrän i slutet på december!? Vill ju se/höra bebis tidigare hihi.. :)
  • Jn1

Förresten, när jag var hos BM idag räknade vi och jag är beräknad till den 4/6, inte tredje som jag trodde, så jag hoppar väl ur gruppen om jag inte får stanna såklart? ;)

• Jn1
    SarahJ skrev 2016-10-24 21:19:33 följande:

Dagens vul började med att vi, läkaren och jag, inte såg nåt annat än ett svart "hålrum". Jag frågade om det är en ofostrig graviditet och han sa att det ser ut som det. Så min nästa fråga var ifall jag ska bli skrapad och det skulle hans kollegor få ta ställning till sa han.

I nästa stund sa han vänta lite nu, det är inte helt tomt. Det är nog något där. Och i samma stund som jag tittar på skärmen så ser jag hjärtat slå! =)

Han mätte "hoppsan" och fick den till 8+1. Vilket stämmer bra i och med att jag är 8+2 idag! Så imorgon är det inskrivning på mvc. =D

Vilken lättnad! Och vilken tur att han hittade hjärtslagen tillslut!! Lycka till! :)
Svar på tråden BF 27 Maj-3 Juni