Inlägg från: Tkcjohansson |Visa alla inlägg
  • Tkcjohansson

BF 27 Maj-3 Juni

Hej:), grattis till er alla!

Jag är i v.6 med bf 28/5. Mitt och min sambos första barn, jag är 25år och han 27????.

Skönt att läsa att andra har symtom redan för kände mig först lite larvigt som redan kände en del, illamående, en slags mensvärk och huvudvärk och denna trötthet.. Men de verkar vara vanligt så får vara glad och hoppas på att kunna hjälpa och peppa varandra här :).

En fråga, vi var utomlands och kom hem för en vecka sen, jag med svamp tyvärr :\.. tar cannesten (pratade med kvinnan på apotek o berättade om min tidiga graviditet) hon sa att jag skulle kunna använda cannesten men varsamt. Hur ska jag göra om jag vill bli av med svampen.. Smörjer med krämen morgon o kväll men hade hoppats på att vara bättre vid detta lag.. Någon med bra tips eller tidigare erfarenhet som kan säga vad du/ni gjorde ? :)

Kul att vara med här :)

• Tkcjohansson

Hej :), är i v.9 nu med bf 28/5 så kul! Första barnet för oss jag är 25 år och sambon 27år.

Jag mår mest illa på morgonen men de brukar släppa, har lite svårt för lukter under dagarna.

Jag är typ aldrig sjuk men under senaste två veckorna har jag haft feber är fortfarande grymt förkyld och känner mig ganska svag faktiskt. Något som käkar bra vitaminer och vill tipsa om de kanske?

Har första ultraljud 8/11 några fler som har snart?

Kul att läsa om alla!

• Tkcjohansson

Aha oj de känns lite länge kanske eller iaf så känns de som att man vill göra ett litet besök innan v.16-18 de känns så himla långt dit men tiden springer iväg ska du se .

Åh superbra, tack för tipset då ska de inhandlas imorgon!

Emppo
Svar på tråden BF 27 Maj-3 Juni