BF 27 Maj-3 Juni
Med tvåan så använde jag säkerhetsnålar. Två stora och en lite mindre som stod på rad och en liten säkerhetsnål som var inuti en av de stora. =)
Hej!
Åh får man vara med här? Har enligt appen BF 30/5 som flera av er andra. Det är första gången för både mig och min sambo. Är det någon av er som haft ngn liten blödning de första veckorna och när skriver ni in er på mvc?? :)
Känns toppen med fler i exakt samma fas som en själv, de e så Mycket frågor och tankar som snurrar
hoppar ur tråden nu. mf är nog här. Blodblandat som kommer ur mig nu=/
Åh får jag också vara med? Har bf 3 juni om jag har räknat rätt. Ska till bm på fredag! Jag har typ "växtvärk", känns nästan varje dag. Mår illa på morgonen och har ont i ljumskarna :P och jätteömma bröstvårtor! Jag har varit en storrökare och dricker väldigt mycket kaffe så har haft ett par kämpiga dagar, men det är värt det i slutändan :) plussade i fredags
Hoppar gärna in här. Bf den 30/5 blir tredje barnet
Har ni alla skrivit in er på mvc? Jag känner att jag avvaktar någon vecka till.
Någon annan som också måste gå o kissa stup i kvarten? Får tom gå upp på nätterna ????
Hej! Hur går de för er alla?
Här är man så illamående och måste samtidigt äta hela tiden. V 9 imorn, så förhoppningsvis bara tre veckor kvar av detta mående. Gick över i v 12 med mina två andra..
Hej :), är i v.9 nu med bf 28/5 så kul! Första barnet för oss jag är 25 år och sambon 27år.
Jag mår mest illa på morgonen men de brukar släppa, har lite svårt för lukter under dagarna.
Jag är typ aldrig sjuk men under senaste två veckorna har jag haft feber är fortfarande grymt förkyld och känner mig ganska svag faktiskt. Något som käkar bra vitaminer och vill tipsa om de kanske?
Har första ultraljud 8/11 några fler som har snart?
Kul att läsa om alla!
Hej, jag är i v 9, (8+2) med andra barnet, är 25 år gammal. Imorgon är det vul för att se om det är en eller två. :) mycket illamående, sjukskriven 50% just nu..
Vad spännande om de är en tvilling graviditet. Meddela gärna hur de går på vul :)