• Lillen 84

Känner någon igen sig! Gravsymtom eller annat.

Min mens uteblev. Några dagar senare en liten blodbandad flytning. Som kom med en väldigt molnvärk från nedre delen av magen. Och ett väldigt konstigt illamående. Kände mig helt bortdomnad i kroppen.

Sen nu har jag periodvis molnvärk nertill som strålar ut i höfterna och ner i benen. ???? Fortfarande ingen mens. 12 dagar senare.. Halsbränna från helvetet och nu har jag tom lite vätska från båda brösten.. Men negativt gravtest.. Ska till gynekologen nästa v. Men nyfiken om någon har någon idé. .

• Svar på tråden Känner någon igen sig! Gravsymtom eller annat.
  • Mallemamma

Molvärk och halsbränna hade jag första veckan efter jag plussade, men testet borde ju inte visa negativt om du har tillräckligt med hcg för att känna symtom... Och vätska från brösten brukar inte komma så tidigt.. Har du barn sedan innan? Jag hade vätska i brösten från att mitt första barn ammade 1,5 år efter vi slutade amma... Om jag tryckte på bröstvårtorna då, men det försvann några veckor in i min graviditet med tvåan nu.

• Lillen 84

Nej inga barn sen tidigare. HandLar om ytterst lite vätska. Men de är spända och ömma.

• Lillen 84

Har även vita flytningar till och från. Är väldigt tacksam för idéer.

Sj funderar man på massa sjukdomar. Och kan man vara låghormonare.

Har aldrig känt såhär förut.

• Mallemamma

Ja det låter ju som du kan vara gravid, kanske hade du också ägglossning senare än vad du trodde så hormonet är lågt fortfarande, kan ju varit en "nidblödning".. Vet tyvärr inget om sjukdomar med dessa symtom.

Jag hade en period förra året då jag trodde jag var gravid för mensen spökade och jag hade ont som "mensvärk" och inbillade mig väl en del grav-symtom med men efter läkarbesöket visade det sig att jag inte haft ägglossning och läkaren sa att man kunde få ont då och det berodde förmodligen på stress (sonen skolades in och jag började skolan igen), men det var inget farligt och jag hade många fina ägg kvar... Är gravid nu :)

Kan det vara nåt sånt? Har du mycket på gång som kan vara stressande?

Berätta gärna hur det går :)

• Lillen 84

Tack för svar. Ja jag har funderat på om ägglossningen var senare än vad jag trodde.

Lite stress har jag nog. Är mellan två jobb. Men ingen fara.

Hoppas de hittar någon bra förklaring hos gyn så man slipper grubbla på detta.

Svar på tråden Känner någon igen sig! Gravsymtom eller annat.