Inlägg från: Nimzay |Visa alla inlägg
  • Nimzay

Hej tjejer vad har ni för skostorlek?

Är omkring 160 centimeter lång (vet faktiskt inte exakt hur lång) och har storlek 37, ibland storlek 38.

Det är möjligt att jag ibland skulle vilja ha nån storlek mindre men överlag är jag nöjd.

Gillar att ha en storlek som går att hitta på både vuxenavdelningen och bland skor för de större barnen för då har jag mycket att välja på och så gillar jag skor som är liksom sådär lite gulliga. FlörtTungan ute

• Nimzay
    livserfaren skrev 2017-05-31 06:10:10 följande:

Så trevligt att det är såå kallt på morgonen för då använder ni nylonstrumpor tjejer o ni är riktigt duktiga på att använda det när det är lite kyligt ute,tycker det är så sexigt att kolla in era ben o fötter blir riktigt kåt av det.helst när ni har lågskor typ ballerinaskor o liknande.Svarta o hudfärgade nylonstrumpor är det bästa tycker jag.Kommentera gärna tjejer.

Just när det är kallt, hehe? Inte så att du lägger mer märke till det då? Du kanske känner dig varmare när du är kåt och behöver det när det är kyligt ute? Tungan ute
  • Nimzay
    Anonym (Anna) skrev 2018-05-23 17:55:17 följande:

Nu använder jag ballerinaskorna det är såå skönt men naturligtvis så har jag nylonstrumpor på mig.Vad har ni på er för sommarskor.

Ballerinaskor, med eller utan klackar
  • Nimzay
    Anonym (Anna) skrev 2018-05-23 19:08:33 följande:
    Ballerinaskor har inga klackar vad jag vet.
    Nej men typ pumps som ser ut typ ungefär likadana som ballerinaskor fast med klackar ;)
Svar på tråden Hej tjejer vad har ni för skostorlek?