Hej tjejer vad har ni för skostorlek?
Har haft tid över.........
Tar man svaren i tråden. Så är en medel Svensk kvinna 168-169 cm lång och har 39 i skor.
Stämmer det med verkligheten?
Tar man svaren i tråden. Så är en medel Svensk kvinna 168-169 cm lång och har 39 i skor.
Kan tänka mig att det är bekymmer åt båda hållen.
Om nu fötterna på Svenska kvinnor blir större och större, måste det ju bli ännu svårare med små fötter
Köpt Nike skor idag............41,5, det är rekord för mig
Köpt Nike skor idag............41,5, det är rekord för mig
Älskar den här tråden såå härligt att läsa era inlägg.
Ni tjejer som har lite större fötter och har svårt att hitta skor Birkenstock är väl ett utmärkt val nu på Våren o Sommaren speciellt med nylonisar som är såå sexigt.
Så trevligt att det är såå kallt på morgonen för då använder ni nylonstrumpor tjejer o ni är riktigt duktiga på att använda det när det är lite kyligt ute,tycker det är så sexigt att kolla in era ben o fötter blir riktigt kåt av det.helst när ni har lågskor typ ballerinaskor o liknande.Svarta o hudfärgade nylonstrumpor är det bästa tycker jag.Kommentera gärna tjejer.
så snyggt o sexigt med nylonisar i birkenstock använder ni det på sommaren tjejer.
Jag är 180 cm och har storlek 38.
Får ofta kommentarer om att jag har små fötter.
Storlek 38 är ju vanlig så jag antar att de tycker så pga min längd.
Jag är 180cm och har skostorlek 42.
HATAR min storlek.. Det är inte ofta skorna man vill ha finns i storlek 42 och finns de i den storlek så sitter de som ett par 40-41or.. Sjukt frustrerande! Får oftast köpa fodrade vinterkängor på herravdelningen eftersom de blir alldeles för små i damstorlek. Bajs!
35, ett helvete att hitta bra feminina skor!
Tack! Stolt är jag :)