Varför får jag svaga test??
Ja som frågan lyder, ska vara v5 (4+4) men får bara svaga positiva test även med cb digital så går jag inte förbi gravid 1-2 veckor. Nu är jag orolig att missfall är på gång
Ja som frågan lyder, ska vara v5 (4+4) men får bara svaga positiva test även med cb digital så går jag inte förbi gravid 1-2 veckor. Nu är jag orolig att missfall är på gång
Teststyrkan säger absolut inget om hur barnet mår. Sluta testa och är du orolig så gör ett VUL v.8.
Teststyrkan säger absolut inget om hur barnet mår. Sluta testa och är du orolig så gör ett VUL v.8.
Jag själv hade svaga sträck fram till vecka 5+0 och är nu i v15 och bebisen har då ett tickande hjärta. :)
Och jag har haft 5 missfall och kämpat för barn i 10 år!! Så jag vet vad jag pratar om. Testen säger inget-punkt. Vill man veta så gör man ett VUL. Jag testade inte ö.h.t-så livrädd var jag!
Frågetecken är egentligen tummen upp, gick tydligen inte att använda emoji
för mig var det tecken på missfall
Men herregud, snart får man inget säga alls här!! Jag VET att testen inte är att lita på efter alla år- sa jag att jag tvunget måste vara värst?! Men ts spydde galla på mitt svar, nu spyr du också galla på mig. Det är tacken när man bara svarar på frågan ts ställt. Men testa ihjäl er då och bli ännu mer oroliga! Ni vet ändå inte om barnet lever för det kan ENBART ett VUL svara på faktiskt! Tagga ner själv din oempatiska mänska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men herregud, snart får man inget säga alls här!! Jag VET att testen inte är att lita på efter alla år- sa jag att jag tvunget måste vara värst?! Men ts spydde galla på mitt svar, nu spyr du också galla på mig. Det är tacken när man bara svarar på frågan ts ställt. Men testa ihjäl er då och bli ännu mer oroliga! Ni vet ändå inte om barnet lever för det kan ENBART ett VUL svara på faktiskt! Tagga ner själv din oempatiska mänska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tycker att du borde lämna tråden. Dina svar var faktiskt otrevliga och empatilösa.
Cb digital med veckoindikator visar väl veckor från befruktningen? Då bör den visa ca 2-3 veckor nu då det gått 2 veckor o 4 dagar från befruktning.. Men man vet inte riktigt när ägget fäst så kanske är du lite tidigare gången. Tycker inte alls det är konstigt att det visar 1-2 veckor istället för 2-3 då du borde ligga på gränsen. Och kanske har du lite mindre hcg än andra. Har också läst mycket om att de där testen inte riktigt går att lita på :)
O gällande svaga tester så hann jag sluta testa innan jag såg något starkare än på din bild och jag testade säkert 10 dagar i sträck (längre än v4+4) hehe. Det är fortfarande tidigt och oron för missfall är oundviklig tyvärr. Kan bara råda att sysselsätta dig och kanske boka in ett ultraljud efter vecka 8. Tidigare än så kan skapa mer oro då man ibland inte ser så mycket som man hoppats.
Jag har aldrig fått positiva utslag på äggossningstest och mina graviditetstest har aldrig blivit superduper starka! Så tror det kanske är så att vissa helt enkelt ha lägre hormonnivåer. För mig har det gått bra trots detta, är gravid i vecka 29! Lycka till!