Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Varför får jag svaga test??

Teststyrkan säger absolut inget om hur barnet mår. Sluta testa och är du orolig så gör ett VUL v.8.

• Jag är bara jag
    Hope2016 skrev 2016-10-07 15:29:36 följande:
    Förlåt om min fråga stör dig men du behöver absolut inte svara så bryskt, har missfall i bagaget o avsaknaden av symtom gör en smått nojjig
    Och jag har haft 5 missfall och kämpat för barn i 10 år!! Så jag vet vad jag pratar om. Testen säger inget-punkt. Vill man veta så gör man ett VUL. Jag testade inte ö.h.t-så livrädd var jag!
  • Jag är bara jag
    Hope2016 skrev 2016-10-07 16:26:27 följande:
    Ska vi verkligen jämföra vem som kämpat mer?
    Har kämpat i 15 år, 2 mf, 3 ivf behandlingar, 8 insättningar med embryon so what? Det säger inte att man är mindre orolig, gå ta en chillpill bruden
    Men herregud, snart får  man inget säga alls här!! Jag VET att testen inte är att lita på efter alla år- sa jag att jag tvunget måste vara värst?! Men ts spydde galla på mitt svar, nu spyr du också galla på mig.  Det är tacken när man bara svarar på frågan ts ställt. Men testa ihjäl er då och bli ännu mer oroliga! Ni vet ändå inte om barnet lever för det kan ENBART ett VUL svara på faktiskt! Tagga ner själv din oempatiska mänska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Varför får jag svaga test??