Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BIM november 2016

hoppar gärna in här=) 27 år och planerar våran första gemensamma bebis. har nyss fått mf så är inte säker på hur det kommer gå att få igång allt igen men hoppas på ett plus i november!

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

• Treansresa

ja det var jobbigt. är dock glad att jag fick det riktigt tidigt. plussade på fredagen och fredagen efter började jag ana oråd då testen vart svaga o på måndagen började jag blöda. Kan tänka mig att de är värre om man går ett tag o sedan händer det. 

nu tar vi nya tag. är glad att jag har min sambo som nära stöd i detta. vi två kan verkligen prata om allt o dela allt så de underlättar mycket. 

• Treansresa
    Fia007 skrev 2016-10-08 13:17:44 följande:

Ja hoppar gärna in här också :)

Har bim 1 november, en hel evighet känns det som!

Man blir ju smått galen å letar symptom å känner efter heeela tiden! "Är ja inte lite varmare? Är ja inte lite svullen om lökarna? Hugger det inte lite där nere?" Åsså kommer mensen å man bara "näe, jävla skitgrejer!"

Jag är en tvättäkta test-junkie...ruinerad snart! Haha

Vad har ni haft för symtom? Första barnet?

haha detdär hade kunnat varit jag och har varit så alla gånger. letar symtom hela tiden och testar o testar. förra månaden gick det år över 25 test varar 6 efter jag plussat haha tur de finns billiga att köpa online! 

alltså de sjuka är att de gångerna ja verkligen varit gravid har ja typ haft noll symptom! haha
  • Treansresa
    BIM-lista:

Fia007: 1/11 

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

eg90: 14/1
  • Treansresa

välkommen hit alla nya=) Roligt att vi börjar bli fler och fler. 

Jag börjar bli galen på min kropp nu. hade slutat blöda i fredags em och igår körde de till i magen som en värk o sedan började ja störtblöda. nu blöder jag som en normal mens=( Känner lite press att börja ha sex snart så vi inte missar äl. Skit MF att ställa till det.

• Treansresa
    Fia007 skrev 2016-10-09 14:57:16 följande:
    25 st?! Wow! Haha du är snäppet värre än mig ;)

Men det är riiiiiktigt svårt att låta bli...testerna skriker efter en!
    haha ja då jag har långt mellan mensen så började jag testa redan 1 vecka innan  min. och fick plus först på bin+4. och den dagen ja fick plus tror ja de vart tre bara för o se så strecket vart starkare haha. tillslut köpte gubben digitala då han vart less:) Men minst 1 troligen 2 om dagen hahaha. det kan ju hända något under dagen:) Nästa gång kommer ja dock inte testa med veckoindikator eller efter plus. vill inte att de ska bli samma igen=/
  • Treansresa

Tycker väntan är hemsk nu.jag går bara och väntar på äl. Innan dess har man ju inte ens symtom haha. ÄL borde vara i slutet på nästa vecka :)

• Treansresa

Tycker det är häftigt nu när äl börjar närma sig! Slutade blöda lite senare än normalt pga mf så hoppas kroppen kommer igång endå

• Treansresa
    anonymis3ns skrev 2016-10-17 21:42:49 följande:

Behöver lite hjälp här.. Detta är ett äl-test. Hur skulle ni analysera detta? Positivt? Negativt?

Enligt app är det typ 2 v kvar till äl(har lång cykel), därför jag blir så förvånad att det ser ganska positivt ut. Men detta kanske har än

Ser helt klart positivt ut. Har samma här fast ej på test. Verkar som äl kom redan i söndags så en vecka för tidigt. Hade ett mf som mens så kanske är de som förstör. Var inte alls beredd på detta så vi missade den rejält:(
  • Treansresa
    Clefairy skrev 2016-10-18 19:37:57 följande:

Håller med om att det ser positivt ut! :D

Hur gör alla ni andra egentligen med sexet, koncentrerar ni det kring ägglossning eller har ni sex typ varannan dag hela cykeln?

Vi körde från mensslut till 1 v innan bim varje dag. Tog sig då. Denna månad har vi ej kunnat nu på ett tag därflr är jag orolig:(
Svar på tråden BIM november 2016