BIM november 2016
Hej, jag hoppar också in här. :) Jag och min man är 28 år. Jag slutade med p-piller i april men denna månaden kommer att bli vårt första riktiga försök. Ska bli spännande att följas åt.
BIM 1 november.
Hej, jag hoppar också in här. :) Jag och min man är 28 år. Jag slutade med p-piller i april men denna månaden kommer att bli vårt första riktiga försök. Ska bli spännande att följas åt.
BIM 1 november.
Hej allihopa,
Grattis till alla plus i tråden!!
jag har följt tråden sen den startade men har inte kommenterat något fram tills nu. Jag och min man har nyligen startat bebisverkstaden. Idag är jag på BIM - 6 men har en fundering kring lite symptom.
Jag vaknade imorse och allt var bra, så fort jag steg upp ur sängen så slog mig illamående. Tanken på mat och liknande har gjort mig extremt illamåendet. Jag har under hela dagen känt av illamåendet milt men stundtals så slår illamåendet till riktigt ordentligt. Jag har enbart ätit knäckebröd då jag inte ens klarar av tanken på någon sorts mat, ville bara att det skulle vara så smaklöst som möjligt. Jag har varken kräkts eller varit dålig i magen.
Om det är magsjuka så vill jag undvika att gå till jobbet imorgon, vill inte smitta någon.
Men hur ska jag veta om jag är magsjuka eller möjligtvis gravid? Och är det ens möjligt att känna illamående så här tidigt i en eventuell graviditet? Ni som varit gravida tidigare, har ni några egna erfarenheter ni vill dela med er? :)