• Fia007

BIM november 2016

Ja hoppar gärna in här också :)

Har bim 1 november, en hel evighet känns det som!

Man blir ju smått galen å letar symptom å känner efter heeela tiden! "Är ja inte lite varmare? Är ja inte lite svullen om lökarna? Hugger det inte lite där nere?" Åsså kommer mensen å man bara "näe, jävla skitgrejer!"

Jag är en tvättäkta test-junkie...ruinerad snart! Haha

Vad har ni haft för symtom? Första barnet?

• Fia007
    Treansresa skrev 2016-10-08 09:21:35 följande:

hoppar gärna in här=) 27 år och planerar våran första gemensamma bebis. har nyss fått mf så är inte säker på hur det kommer gå att få igång allt igen men hoppas på ett plus i november!

BIM-lista:Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Beklagar missfallet :( usch va jobbigt...håller tummarna tillsammans för oss i november :)
  • Fia007
    SBernin skrev 2016-10-09 01:20:36 följande:

Hej.

Ny här på familjeliv och vi planerar vårt första barn. Har ägglossning nu i mitten på oktober och planerad BIM 2 november. Detta är vårt första försök :)

Ska bli spännande att följa er andra samt kunna skriva av sig och ställa frågor till fler i samma situation. :)

Någon annan med BIM tidigt i november?

/ Sandra

Ja har också bim 2 November! Hihi

Vårt andra försök nu...spännande! Håller tummarna för oss båda :))
    Forgiveness is a strength, not a weakness.
  • Fia007
    Treansresa skrev 2016-10-08 13:57:50 följande:

haha detdär hade kunnat varit jag och har varit så alla gånger. letar symtom hela tiden och testar o testar. förra månaden gick det år över 25 test varar 6 efter jag plussat haha tur de finns billiga att köpa online! 

alltså de sjuka är att de gångerna ja verkligen varit gravid har ja typ haft noll symptom! haha

25 st?! Wow! Haha du är snäppet värre än mig ;)

Men det är riiiiiktigt svårt att låta bli...testerna skriker efter en!
  • Fia007
    SBernin skrev 2016-10-09 20:28:16 följande:
    Så spännande! innebär det eventuell ÄL runt den 18/10? Håller tummarna!! :)

Är det första barnet?:)
    Jajjemen ÄL runt den 18:e enligt appen jag kör med, Flo =)
    Det är första barnet! Har redan funderat på hur jag ska meddela familjen när det är dags...om det blir dags, måste försöka tänka rationellt, jag kanske inte kan bli med barn ens... =/ Blir ja gravid innan jul så tänkte ja säga det på julafton, men då har jag läst att de 3 första månaderna är "kritiska" så när ja tänker efter så kanske det är bättre att vänta dom där 3 månaderna? Va tror du?
Svar på tråden BIM november 2016