• Svelin

BIM november 2016

Jag hoppar gärna in här. Har precis haft ett mf Det är.väl inte riktigt över än, men jag hoppas att jag inte ska blöda så hemskt länge till. Fick ett pluss efter jag börjat blöda så jag hade redan räknat med att det var kört, men sen tyckte jag att "mensen" var så konstig så jag tog ett test och fick ett svagt pluss. Därför har det inte varit så jobbigt att acceptera missfallet. Är även glad att det tog sig överhuvudtaget. Detta var 6:e försöket och jag började bli rädd att vi väntat för länge med att försöka få till en trea. Vi är 35 och 36 år nu så det är ju skillnad mot när vi var 25 och 26 och jag blev gravida med första barnet. Jag har ingen aning om när bim är för jag vet inte närifrån man ska räkna. Appen räknar från när jag fick neg på gravtestet, men jag blödde ju redan innan plusset på gravtestet. Så jag får helt enkelt se när äl kommer och utgå från det. Men det borde bli någon gång i början av nov om det inte förskjuts en massa pga mf:et.

• Svelin

Äääntligen kan jag skriva in mig på listan. Hade ett MF förra cykeln och visste inte om det skulle ställa till äl, men nu har äl varit och bim är på tisdag. Jag har en lutealfas på bara sju dagar så jag kör med progesterall för andra gången. Nu hoppas jag att krämen ska hjälpa som den verkade göra förra månaden utan mf då vill säga.

BIM LISTA

Fia007: 1/11

Thorax: 1/11

Svelin: 1/11, 35 år, tredje barnet, sjunde försöket.

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Persicca: 6/11 25 år. Första försöket. Första barnet.

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Nykär15: 9/11, 6:e försöket, första efter MA, tredje barnet (första gemensamma)

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Tussilago: 17/11. 34år, sjätte barnet, försök nr.7

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Mariama: 20/11, 26 år, tredje försöket (första försöket = MA), andra barnet.

Larssonc: 20/11, 26 år, första försöket, första barnet

Kolan91: 25/11, 25 år, första barnet, försök 4 efter MA.

• Svelin

Hej på er! Jag har inte orkat vara inne och läsa här så mycket de senaste veckorna. Det är så påfrestande att gå och vänta på att mensen inte ska dyka upp och så gör den det varje vecka. Men nu idag plussade jag äntligen. Så nu hoppas jag att detta lilla pyret vill stanna och att vi blir trebarnsföräldrar i juli! Lycka till alla ni andra nu! Jag hoppas att alla får ett pluss snart och att jag inte behöver komma tillbaka och hoppa in i någon bim decembergrupp.

Svar på tråden BIM november 2016