• Nova2014

BIM november 2016

Hallå på er!

Följde nyss tråden bim oktober men mensen kom till slut tyvärr. Så nu hänger jag med här istället. För oss är det tredje försöket och första barnet.

Ska bli kul att följa alla och hoppas att det blir många plus för oss ????

• Nova2014

Inväntar ägglossningen den här veckan. Tycker den här väntan är såååå lång men också lite spännande. BIM 13/11

Hur gär det för er andra?

• Nova2014
    Kåtisroinen skrev 2016-10-24 16:11:03 följande:

Typ samma som mig :D har ÄL om en vecka idag, BIM 13 november :D har väntat länge på ÄL nu, sex år haha :P men tror nog att väntan på BIM blir värre ;D

Haha ja denna väntan alltså! Men nu håller vi tummarna att det resulterar i plus :)
  • Nova2014
    Heineken86 skrev 2016-10-24 17:28:24 följande:

Ja du... jag är helt lost känns det som. Jag har ingen aning om jag haft ägglossning redan eller om jag ska få snart. Har inte märkt av några tecken alls. Men vi sexar loss varannan eller var tredje dag och har gjort så sen evighets-mensen (11 dagar blödning) tog slut för snart 2 veckor sen.

Ja men samma här egentligen! Men gör som ni sexar loss och hoppas att det resulterar i plus :)
  • Nova2014

Glad gubbe på ägglossninsgteset nu på morgonen!
  • Nova2014

Hur ska jag tolka dessa test? Det översta tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka översta som positivt?

Är så svårt tycker jag.

På clearblue-testet visades en glad gubbe tidigare idag.
  • Nova2014

[quote=77090276][quote-nick]Nova2014 skrev 2016-10-28 23:23:38 följande:[/quote-nick]

Hur ska jag tolka dessa test? Det vänstra tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka det vänstra som positivt?

Är så svårt tycker jag.

På clearblue-testet visades en glad gubbe tidigare idag i alla fall.

• Nova2014

[quote=77090276][quote-nick]Nova2014 skrev 2016-10-28 23:23:38 följande:[/quote-nick]

Hur ska jag tolka dessa test? Det tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka översta som positivt?

Är så svårt tycker jag.

• Nova2014

Hur ska jag tolka dessa test? Det vänstra tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka vänstra som positivt?

Är så svårt tycker jag.

Svar på tråden BIM november 2016